چگونه می توانید از محتوایتان دوباره و به صورت هدفمند استفاده نمایید؟


دانلود پایان نامه

امروزه اهمیت استفاده از بازاریابی محتوا در بازاریابی اینترنتی بر کسی پوشیده نیست، و یک استراتژی بازاریابی محتوایی موفق تنها به تولید پست برای وبلاگ ختم نمی شود.

اگر می خواهید که میزان Engagement مخاطبان برند خود را افزایش دهید و باعث شوید که محتوای تولید شده برند شما به میزان بیشتری در میان بازارهدف شما به اشتراک گذاشته شود، باید از انواع گوناگون محتوا استفاده نمایید.این به این معنا نیست که شما دوباره و دوباره مقالات و پست های بیشتری تولید کنید.

شما به راحتی می توانید از پست های قدیمی برای تولید انواع گوناگونی از محتوای جدید برای برندتان استفاده نمایید. سپس آن را ازطریق کانال های مختلف بازاریابی از قبیل presentationها در جلسات حضوری و یا شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری نمایید.

اینفوگراف زیر چگونگی استفاده مجدد از محتوای وبلاگ و اهمیت استفاده از انواع گوناگون محتوا برای موفقیت بیشتر در بازاریابی محتوایی را بیان می کند.

محتوای دوباره هدفمندشده - اینفوگرافیک

 

 

 

دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *