5 ویژگی برندسازی که با خانم ها ارتباط برقرار می کند بدون از دست دادن توجه آقایان


دانلود پایان نامه

امروزه برندها تمرکز خود را بر، جلب توجه مشتریان خانم گذاشته ­اند، و دلیل خوبی هم برای این کار دارند. طبق تحقیقات صورت گرفته توسط Nielsen، خانم ها به واقع توانایی قابل ملاحظه ­ای در خرید دارند، که سالانه 5 تا 15 ترلیون دلار را شامل می شود.

این حقیقت به آن معنی است که برندسازی ( نام­ گذاری ) و طراحی بسته بندی، تم خرده­ فروشی فصلی، ویژگی های محصول و … نه تنها لازم است خانم­ ها را به سمت خود جذب کنند، بلکه لازم است این کار به گونه­ ای صورت گیرد که توجه مردها را نیز از دست ندهیم.

برندسازی برای خانم ­ها میتواند بیشتر اقشار جامعه را شامل شود. در ادامه پنج نوع از بهترین ویژگی های برندسازی برای خانم ها که در تحقق این امر شما را یاری خواهند کرد را معرفی می کنیم.

صورتی گذشته است

با وجود تغییرات بسیار در محصولات “صورتی” به عنوان میانبری پیش ­فرض برای جلب توجه خانم ­ها در دهه ­های متوالی شناخته می شود. چه­ کسی اولین گوشی موبایل صورتی و لذتی که در وجود گزینه ­های مختلف برای انتخاب رنگ وجود داشت، را به خاطر نمی ­آورد؟

اگرچه بیشتر خانم­ ها رنگ صورتی را دوست دارند، به یاد داشته باشید که این تنوع بین گزینه ­های انتخابی در رنگ ­ها است که جذابیت ایجاد می کند، نه یک رنگ خاص. اگر شما برای ارائه پیشنهاد در مورد گزینه­ های رنگ مورد استفاده، فضا دارید، از ترکیبی از رنگ ­های سفید با قرمز، نارنجی یا آبی استفاده کنید.

علاوه بر گزینه ­های مختلف برای رنگ، محصولاتی که مخصوص خانم ­ها ساخته می شود، منفعت معناداری را به زندگی روزمره آنها می رسانند. برای مثال، ارائه یک نمونه سبک از یک محصول در ترکیب­ های رنگی مختلف، میتواند برای خانم ­ها بسیار جذاب باشد، اما احتمالا آقایان را نیز با خود همراه می کند، چرا که هردوی آنها میتوانند از این ویژگی ­های جدید سود ببرند.

ایجاد جذابیت در ظاهر

خانم ­ها جذب زیبایی می شوند، و ما هم به دنبال ایجاد زیبایی در محیط اطراف خود هستیم. ما می خواهیم محصولاتی که به محیط خود می­ آوریم زیبا به نظر بیایند.

مفروض می کنیم، برخی از آقایان ممکن است به شکل فعال متوجه جنبه ­های زیبایی نشوند، اما وقتی برندسازی جامع باشد، آنها هم منفعت آن را دریافت خواهند کرد. آنها همچنین از این برند خریداری می کنند، چرا که آن چیزی است که در خانه از آن استفاده می کنند و آن را خواهند دید.

منفعت ­های اصلی و کلیدی مشخص است.

لازم است پیام­ سازی بسته ­بندی به گونه ­ای باشد که به خانم ­ها کمک کند به سرعت با فاکتوری که بیشتر از همه به آن اهمیت می دهیم، ارتباط برقرار کند، اما این امر باید به صورتی انجام شود که به جذابیت­ های ظاهری لطمه وارد نکند. حتی اگر می خواهید بخش مختلف عملکردی را جدا کنید، یادتان باشد، این زیبایی است که اهمیت دارد.

اما اصلی­ ترین چیزی که خانم ­ها می خواهند بدانند، از محصولات بهداشتی گرفته تا محصولات غذایی، این است که :” آیا این محصول سالم است؟ ”

اینکه محصول ارگانیک است، محلی است، طبیعی بودن، غیر سمی بودن، بدون شربت ذرت، با فروکتوز بالا، یا پایین تر از 500 کالری بودن، مطمئن شوید اطلاعاتی از این قبیل را در پیام بسته ­بندی ذکر خواهید کرد، این ارتباط از طریق پیام بسته ­بندی نشان می دهد برند شما دقیقاً به چه صورت از سلامت ما و خانواده­ های ما محافظت می کند.

جذاب بودن برای هر دو بخش ذهن

طبق تحقیقات صورت گرفته خانم­ ها بیشتر از آقایون و از طرق مختلفی چیزهای مختلف را به یاد می سپارند. لایه بندی فرصت­ های تصمیم گیری احساسی با استفاده از اطلاعات عقلایی میل به خرید را افزایش می دهد و قدرت چسبندگی برند شما را افزایش میدهد.

خانم­ ها هر دو نوع اطلاعات ( احساسی و عقلایی ) را برای گرفتن تصمیمات زیر، ترکیب می کنند :

  • آیا من به آن نیاز دارم ؟ حتی شکلات به عنوان یک نیاز باید واجد شرایط باشد اگر در موقعیت درستش قرار بگیرد. حتی در پیام ­های خود باید این پیام را به آنها برسانیم که دلیل نیاز به محصول چیست؟
  • آیا زندگی من را بهبود می بخشد؟ مطمئن باشیم که علاوه بر اینکه عنوان کردیم محصول چیست، بیان کنیم به چه دلیل اهمیت دارد. در واقع محصولات خود را به نحوی به چیزی مهم در ذهن مخاطبان ربط دهید مثل سلامتی یا محافظت یا مواردی از این دست.
  • آیا زندگی من را آسانتر می کند؟ اگر بگویید یک محصول به­ طور ویژه منجر به صرفه جویی در زمان می شود، آنگاه این محصول در صدر لیست مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وقتی منفعت پیشنهادات شما با ترکیب مناسبی از پیام ارتباط برقرار کند، تصمیم گیری برای مخاطبان بسیار بیشتر به سمت علایق شما میل پیدا خواهد کرد. وقتی شما بر پیام رسانی از طریق قسمت چپ ذهن تاکید می کنید، ممکن است حتی بتوانید تصمیم گیری آقایان را نیز به سمت مورد نظر خود میل دهید.

برندسازی خانم ها

 مثبت است

مغز خانم­ ها به گونه ­ای برنامه­ ریزی شده که هارمونی اجتماعی را حفظ کند، بنابراین پیام رسانی باید مثبت باشد و نباید بر جنبه ­های منفی مقایسه یا ائتلاف ها تمرکز کند.

این مورد به آن معنا است که وقتی مخاطبان در مورد شرکت ­هایی که به آنها انگیزه ­ای داده ­اند که به آن اهمیت می دهند، آشنا می شوند از آن انگیزه و عنوان به وسیله پول خرج کردن برای آن شرکت یا محصول، حمایت می کنند.

همچنین وقتی با برند به خوبی آشنا می شوند، میخواهند این یافته ­ی خود را با دوستان و آشنایان­شان و از طریق شبکه ­های اجتماعی به اشتراک بگذارند و محصولات و خدماتی را که با آنها تجربه مثبتی داشته ­اند را به دیگران پیشنهاد دهند.

برندهای باهوش برای مخاطبان خود فرصت ­های بسیاری برای به اشتراک گذاری اطلاعات فراهم می کنند و این کار را برای آنها ساده می کنند.

فهمیدن آنکه خانم­ ها واقعا به چه­ چیزی اهمیت می دهند یکی از گام­ های ابتدایی مهم در برقراری ارتباط با مخاطبان است، آن هم به روشی که نه تنها توجه مخاطبان خانم را به خود جلب کنید و حمایت آنها را به دست آورید، بلکه بر روی آقایان هم اثرگذار باشید.

برقراری ارتباط با خانم ­هایی که به عنوان خریدار، کسانی اند که به دنبال محصولاتی برای بهبود زندگی خود و افراد اطرافشان می باشند، میتواند برای برند وفاداری کامل را به همراه داشته باشد، و در واقع یک بازی برد – برد است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *