5 روش هدف دار بازاریابی آنلاین متناسب با بودجه کم شما


دانلود پایان نامه

سرفصلای مقاله

  • از یک فرد مشهور محلی واسه ساپورت استفاده کنین
  • یه گروه لینکدین بسازین
  • سایت خود رو از روش وبلاگای تازه و جذاب انتشار بدین
  • ساخت فیلمایی واسه یوتیوب
  • درباره بزرگترین مسائل صنعت خود، کتاب الکترونیکی بنویسین

در دنیای امروزی که در اون “توجه” بسیار ارزشمنده، جذب چشما و گوشای بازار هدف شما به طور در حال افزایشی رو به سختی میره. شما نه فقط در برابر شرکتای بزرگ با بخشای بازاریابی خوب جفت و جور شده و بدون ظرفیت خالی قرار دارین بلکه با شبکه های اجتماعی و خیلی از چیزای دیگری که واسه مشتریان شما جالبه که بهش توجه کنیم، سر و کار دارین.

اما این به اون معنا نیس که تلاشای بازاریابی شما باید به هزینه مقدار زیادی پول برسه و یا بیشتر از حد تجملاتی باشه تا بتونین در برابر رقبا ایستادگی کنین. اینجا 5 روش هدف دار بازاریابی آنلاین متناسب با بودجه کم شما ، واسه کسب بازار کار و کاسبی در دنیای دیجیتال ارائه شده :

از یک فرد مشهور محلی واسه ساپورت استفاده کنین

خیلی از صاحبان کار و کاسبی رویای داشتن محصول و یا خدمت تایید شده به وسیله یک هنرمند مشهور جهانی رو دارن. اما به جای تلاش واسه دشت کردن یک ستاره واسه ساپورت از کار و کاسبی تون، تلاش کنین به دنبال یک هنرمند مشهور محلی باشین.

افراد مشهور محلی دقیقا چه کسائی هستن؟ آدمایی که روزنامهای محلی در مورد اونا می­ نویسند شاید یک ” قهرمون گمنام ” مثل یک معلم و یا فردی که کاری مثبت و قابل انتشار انجام داده. از اونجا که این افراد در محله شمان، تعیین و ایجاد ارتباط با اونا از روش تلفن یا ایمیل تقریبا آسونه. بذارین اونا بدونن که شما می خواین به اونا به طور خاص محصول یا خدمت خود رو هدیه بدین.

نکته مهم : شما می خواین به مدت چند روز واسه دریافت بازخورد رو راست از اونا، پیگیر اونا باشین. جوابای اونا می تونه واسه وبلاگ و یا محتوای بازاریابی به درد بخور مناسب باشه.

یه گروه لینکدین بسازین

روش هدف دار بازاریابی آنلاین دیگری که می تونین از آن استفاده کنین ایجاد گروه لینکدینه. ایجاد این گروه ها نه فقط واسه شما هیچ هزینه ای نداره بلکه شما رو قادر به ارائه شبکه حرفه ای فعال و یک منبع اطلاعاتی به درد بخور می سازه. هم اینکه موجب افزایش ترافیک سایت شما و افزایش فروش هم می شه. اما که از پلتفرم واسه فروش تهاجمی به هر فردی و یا فقط تبلیغات استفاده نکنین.

ممکنه به هیجان آوردن افراد نیاز به زمان و تلاش زیادی داشته باشه، اما هدف باید ارایه منابع و شروع به بحث در مورد موضوعاتی باشه که جامعه شما می تونه از آن بهره گیرد. گروه لینکدین هم اینکه میتونه فضایی  مناسب واسه اعضایتان جهت ایجاد ارتباط با بقیه افراد حرفه ای به شکل آنلاین باشه.

سایت خود رو از روش وبلاگای تازه و جذاب انتشار بدین

در حالی که ممکنه جا پیدا کردن روی جلد یک مجله بزرگ سخت باشه ولی شما می تونین روش هدف دارای بازاریابی و فرصتایی رو با نشون دادن خود در یک وبلاگ محبوب بسازین. سه تا پنج وبلاگ که بازار شما رو هدف قرار میدن شناسایی کرده، بعد با مدیران اونا تماس بگیرین و چند ایده درمورد اینکه چیجوری می­تونید واسه خوانندگان اونا ارزش بیافرینید ارائه بدین. شما می تونین :

قصد پاک خود رو با ارائه مقدار کمی از محصول یا خدمت خود به طور رایگان به صاحب وبلاگ طوری که بتونن اونو به مشتریان خود به عنوان یک هدیه ارائه دهند، نشون بدین. این کار با یک بررسی محصول که در اون تنها اطلاعاتی از محصول یا خدمت ارائه می شه فرق داره.

ایدهایی رو درباره پستای وبلاگ که می خواین نوشته شه بفرستین و توضیح بدین که به چه دلیل اونا واسه خوانندگان اون وبلاگ به درد بخور هستن.

اگه می تونین با مدیران وبلاگا واسه سایت خود مصاحبه داشته باشین، از اونا درخواست مصاحبه کنین. چون این کار موجب برجسته شدن اهمیت وبلاگشان می شه، ممکنه مدیر وبلاگ رو واسه گسترش محتوای شما تحریک کنه.

سایت - روش هدف دار بازاریابی آنلاین

ساخت فیلمایی واسه یوتیوب

با بیشتر از 800 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد تو یه ماه، یوتیوب می تونه یک پلتفرم قوی واسه بازاریابی یک کار و کاسبی آنلاین باشه. واسه این کار، باید بالاتر از فرستان فیلما از محصول الابختکی یا به اشتراک گذاری افکار خود عمل کنین.

فیلمای بازاریابی که ایجاد می کنین باید شامل موارد زیر باشه :

تیتر کلمه کلیدی تحقیق

پیام سرمقاله روشن ( تلاش کنین از تعداد بیشتر از حد در یک ویدیو استفاده نکنین.)

درخواست یک فعالیت ( از بیننده انجام کاری، مثل عضویت در کانال خود رو بخواهید. )

هم اینکه دوربینای گوشیای هوشمند شما قادر به ضبط ویدیوای آنلاین مناسبی هستن.

درباره بزرگترین مسائل صنعت خود، کتاب الکترونیکی بنویسین

در این نوع روش هدف دار بازاریابی آنلاین ، دیگر احتیاجی به یک شرکت چاپ و نشر و یا هزاران دلار واسه پخش یک کتاب ندارین. مثلا آمازون به شما اجازه میده که یک کتاب دیجیتالی رو به شکل رایگان در ازای 33 درصد از هر فروش آپلود کنین. هدف، کسب سود از فروش مستقیم کتاب نیس بلکه استفاده از آن به عنوان یک وسیله هدایت و تشویق خوانندگان به انتخاب سایت شما واسه کسب اطلاعات بیشتره. حتی کارآفرینانی که محدودیت زمانی دارن و نویسندگان بزرگی نیستن باید این موضوع رو در نظر بگیرن.

وقتی که کتاب شما به بازار عرضه شد قیمتی مقرون به صرفه واسه اون مشخص کنین. بعد از شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویدئویی و لیست بازاریابی ایمیلی واسه گسترش اون استفاده کنین. واسه داشتن امتیازات بیشتر، یادتون باشه که آمازون اجازه میده تا خریداران آینده نگر کتاب شما نگاهی کوتاه به چند صفحه اول از کتاب داشته باشن. از داشتن لینکایی به این صفحات مطمئن شین چون در این صورت می تونین آدمایی رو هم که به کتاب شما علاقمند بوده اما فکر خرید اونو تو ذهن نداشتن، جذب کنین.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *