4 کاربرد شبکه های اجتماعی بالاتر از یک وسیله بازاریابی اینترنتی


دانلود پایان نامه

سرفصلای مقاله

  • در زیر 4 روش استفاده از رسانه های اجتماعی بالاتر از بخش بازاریابی ارائه شده
    • پیشرفت محصول
    • دریافت بازخور در شبکه های اجتماعی
    • از روش شبکه های اجتماعی طول عمر محتوا رو زیاد کنین
    • اول محتواها رو به شکل آفلاین به کار برید

شبکه های اجتماعی بالاتر از وسیله بازاریابی عمل میکنن. کسب وکارها به هنگام استفاده از بازاریابی اینترنتی به دنبال فهمیدن قدرت تیمای کامل شبکه های اجتماعی و نگاه هاشون و تاثیرشان بر دیگر قسمتای کسب وکارها هستن. به چه دلیل؟ چون به عنوان بازاریابای شبکه های اجتماعی، ما اولین نقطه ارتباطی با مشتریان به شکل مستقیم و غیر مستقیم هستیم. ما در صف ساده مکالمات عمومی با مخاطبین هستیم پس میتونیم از اونا اطلاعاتی به دست بیاریم که واسه ایجاد تجربه بهتر واسه مشتری به درد بخور هستن.

در زیر 4 روش استفاده از رسانه های اجتماعی بالاتر از بخش بازاریابی ارائه شده

پیشرفت محصول

اگه کسب وکارتون طبق محصول فیزیکیه، به هر نظر مثبت یا منفی توجه کنین و از اونا واسه افزایش رضایت از محصول بعدی کمک بگیرین. در این صورت بهتر می تونین محصول رو پیشرفت بدین.

دریافت بازخور در شبکه های اجتماعی

درباره هر چیزی بازخور (feedback) دریافت کنین. درشبکهای اجتماعی از مشتریان تون بپرسید که چه چیزایی رو دوست نداشتن؟ چی میخوان؟ از روش مشتریاس که می تونین درباره محصولتان تحقیقات انجام بدین و محصولتان رو پیشرفت بدین. مخاطبان منبع طلایی از اطلاعات هستن. تنها کافیه از اونا بپرسید.

از روش شبکه های اجتماعی طول عمر محتوا رو زیاد کنین

شبکه های اجتماعی بهترین راه واسه افزایش طول عمر محتواست. شبکه های اجتماعی می تونن به شما ایدهایی واسه تازه کردن محتوا بدن. از شبکه های اجتماعی مثل Twitter واسه لینک کردن به محتواهای قدیمی تر که هنوز اطلاعات مرتبطی دارن استفاده کنین. حتی می تونین شکاف بین محتواها رو با محتواهای قدیمی تر پر کنین. در بازاریابی اینترنتی به گفتگوهای مخاطبان در شبکه های اجتماعی توجه کنین. شاید تنها نیاز باشه که اطلاعات آماری محتواهای قدیمی رو به روز کنین و نمودارهای جدیدی به اون اضافه کنین تا مخاطبان اونا رو به اشتراک بذارن.

اول محتواها رو به شکل آفلاین به کار برید

اگه ویدئوی خوبی درست کردین و یا اینفوگرافیکی ایجاد کردین که با صداه به شکل آفلاین اونو به نمایش درآرین. پیامای بازرگانی رو در شبکه های اجتماعی مثل YouTube ،Aparat و یا Facebook و دیگر وسایل آنلاین مثل روزنامهای الکترونیکی به نمایش در بیارین. از اینفوگرافیکای پرطرفدار واسه کنفرانسا استفاده کنین. تموم محتواهای دیجیتالی نمی تونن مورد استفاده قرار گیرند. بهتره اول به داشته های محتوایی خود توجه کنین.

اگه شمام استفادهای بهتری از رسانه های اجتماعی میدونید که بالاتر از یک وسیله بازاریابی هستن با ما در بخش نظرات درمیون بذارین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *