4 نکته در مورد تبلیغات کلیکی PPC واسه جلب اشتیاق مشتریان در روزایتعطیلات


دانلود پایان نامه

سرفصلای مقاله

  • شروع کنین به هم جهت کردن کمپین­ های خود و هماهنگی اون با تبلیغات کلیکی یا به ازای کلیک
  • در تبلیغات کلیکی بر خریداران چندکاناله تمرکز کنین
  • اجازه ندین پیام­ تبلیغات کلیکی تون در قسمت بغل دستی قرار گیرد
  • در تبلیغات کلیکی پیشنهاد دادن نام برندتون رو در مورد توجه بذارین

وقتی که فصل تعطیلات نزدیک می ­شه، شرکت ­ها به تلاش می ­افتند تا کمپین ­هایی واسه این فصول تدارک ببینن که از این روش مشتریان رو به طرف خود بکشونن و توجه اونا رو جلب کنن. کمپینای تبلیغاتی که نزدیک به روزایتعطیلات برگزار می شن به عنوان عادی ترین روش هدف دار بازاریابی در این روزایشناخته می شه. این وسط تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا ppc در روزایتعطیلات بسیار مورد توجه قرار میگیره.

فروش تجارت الکترونیک در فصل تعطیلات در طول سال 2015 رشدی 13.3% نسبت به سال گذشته داشته. فصل تعطیلات امسال، سال پر رونقی واسه خرده فروشان هستش، و همین حالا که شما در حال خوندن این مقاله هستین اونا در حال اجرای کمپین­ های نورورزی خود هستن.

اگه شما روی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک ( pay per click ) برنامه ریزی کرده­ اید، در ادامه چند نکته در این مورد مطرح شده که به شما کمک می­ کنه واسه فصل تعطیلات پیش رو از رقبای خود پیشی بگیرین و پیشرو باقی بمونین.

شروع کنین به هم جهت کردن کمپین­ های خود و هماهنگی اون با تبلیغات کلیکی یا به ازای کلیک

طبق اطلاعات حاصله از تحقیق­ ها و سئوال ­های انجام شده، 46% از مشتریان عنوان کرده ­ان که موتورهای جستجو نقشی اساسی در تصمیم به خرید اونا واسه جستجوهای مقایسه ­ای و ایده ­های الهام بخش واسه خرید، اجرا می­ کنه. علاوه بر اون، 20% مشتریان حتی از چندین ماه قبل از تعطیلات شروع به جستجو واسه هدایا می ­کنن. طبق نمودارهای زیر مشخص شده پروسه تشویق مشتریان به خرید چه روندی رو طی می­ کنه :

تبلیغات

با در نظر گرفتن این اطلاعات کمپینای نورورزی باید فعالیت خود رو از دی ماه شروع می شد و نه دیرتر، احساسات لازم رو در مخاطبان به وجود آورده شه، قرار نیس از اول با سفره­ ی هفت سین شروع کنین، در این زمان سلیقه ­ی مخاطبان ­تون رو سبک سنگین کنین تبلیغات خود رو آزمایش کنین و از نو طراحی کنین تا واسه زمان بالاترین درجه کمپین نوروزی آمادگی لازم و کافی رو داشته باشین. و حالا که چند روزی به شروع سال 96 مونده کمپین خود رو با رویدادی عجیب به پایان برسونین. اما اتفاق پایانی باید به اندازه ای باحال و حسی باشه که تو ذهن مخاطبان تون نقش ببنده.

در تبلیغات کلیکی بر خریداران چندکاناله تمرکز کنین

خریداران چند کاناله آدمایی هستن که جستجو می­ کنن و از هر دو کانال آنلاین و آفلاین خرید می ­کنن. این خریداران به ویژه بر خرید لباس، وسایل الکترونیکی، اجناس خونگی و زیبایی تمرکز دارن.

اونا از لپ ­تاپ، تبلت و گوشی­ های هوشمند واسه خرید از منزل و هم اینکه واسه باخبر شدن از دوره­ ی حراجی مغازه ­ها استفاده می ­کنن. بخش­ ی توجه اونا پایینه و کانال ­ها رو ندیده می ­گیرند، یعنی از اثرگذاران، ارزش ­ها و ضمانت ­ها به عنوان سنجشی واسه انتخاب جای خرید استفاده می­ کنن.

اونا هم اینکه 75% بیشتر از خریدارائی که فقط به شکل آفلاین خرید می ­کنن، واسه خرید کردن، پول خرج می­ کنن. پس با شناسایی علایق اونا کانالایی رو واسه حضور برندتون انتخاب کنین که دارای بیشترین بازخورد باشه.

اجازه ندین پیام­ تبلیغات کلیکی تون در قسمت بغل دستی قرار گیرد

تبلیغات

در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، جایگاه تبلیغ خیلی با اهمیته. اگه لغات کلیدی کشنده یا کششی (از نظر ترکیب کلمات و متناسب بودن با اندازه جستجو) و ترکیب تبلیغی که باعث شه صفحه شما جزو رتبه ­های اول صفحه ­ی اصلی جست و جو قرار گیرد (جایگاه 1،2،3 یا 4م ) بوجود بیارین، در جایگاه خوبی قرار خواهید گرفت : طبق اطلاعات Bing ،80% کلیک ­ها در خطوط میانی اتفاق می ­افتد، 54% کلیک­ ها در نمایش اولین تبلیغ، و تبلیغات چی­ ها 1،700%  از بالاترین کلیک ­های مربوط به رتبه رو از تبلیغاتی که جلو و بین صفحه س کسب کرده ­ان.

به همین صورت در مورد هزینه، قیمت داشتن تبلیغ جایگاه سازی شده در خطوط میانی در بعضی از صنایع مانع حساب می ­شه، اما اطلاعات Bing نشون میده که افزایش در ppc  به طور متوسط بین 7%  از کنار بودن تا جایگاه بهتر در خطوط میانی صفحه­ ی نتیجه­ ی جستجوه.

در تبلیغات کلیکی پیشنهاد دادن نام برندتون رو در مورد توجه بذارین

تصور کنین سایت شما به طور طبیعی و به دلیل واژه­ های برندتون از روش سئو رتبه­ ی خوبی در google و Bing داره، دلایلی هست که نشون ­می­ بده پیشنهاد دادن نام برندتون واسه تبلیغات ppc می­تونه رفت و امد و بازدید بیشتری براتون به وجود آورد.

با مطالعه­ی 25 میلیون کلیک، کارشناسان آمار اطلاعات  Bing اینجور یافته ­ان که تبلیغاتچی­ هایی که نام برند خودشون رو پیشنهاد می­ دهند 65% ورود به سایت از روش کلیک داشته ­ان. با جذب آدما به طرف صفحه ­ی اصلی، شما از گسترش کلیک­ های مربوط به رقبایتان جلوگیری می کنین. محققان فهمیده ­ان که برندهای آگاه و زرنگ 85% کلیک ­ها رو از آن خود می­ کنن چه به شکل طبیعی به نمایش درآیند و چه بر اثر تبلیغات ppc و تبلیغات به ازای کلیک

هر محصول یا خدمتی که در  فصل تعطیلات فروختین یا در چند روز آینده خواهید فروخت، این 4 نکته در مورد تبلیغات ppc به شما کمک می کنه تا در مقابل رقبای خود ایستادگی کنین و به شما اطلاعات بازاریابی بی­تعدادی واسه بهتر کردن کمپین­ ها و صفحات فرودتان میده تا فروش و اندازه برگشت سرمایه­ ی شرکت خود رو نسبت به سال گذشته زیاد کنین.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *