14 تمایل برتر برندسازی و ایجاد ارتباط در سال 2016


دانلود پایان نامه

سرفصلای مقاله

  •   سال 2016 سال برند معتبر هستش؟
    • اعتبار برند در برندسازی
    • در برندسازی هیچ تلاشی کافی نیس
    • حساسیت ارتباط عمومی در برندسازی اینه که همیشه شما باید بگید “متاسفم”
    •  یک صدا در تاریکی آواز سر میده، برندسازی صوتی
    • محتوای تشویق برانگیز در برندسازی
    • بذاره سرگرمت کنم، سرگرمی در برندسازی و ایجاد ارتباط
    • اپل ( Apple ) موقعیت خود رو از دست میده؟
    • پیام در برندسازی بخش اساسیه، نه میونه روی
    • ابر داده.تغییرات کم؟ و نقش اونا در برندسازی و ایجاد ارتباط
    • تحقیقات زمان و حرکت در برندسازی
    •  کارکرد خودکار آزاد زیستی بیشتر از آزاد اندیشی و اثر اون در برندسازی
    • محتوای پیام گفتگو ­ای در برند سازی و ایجاد ارتباط
    • مشکل در برندسازی از روی پریشونی
    • ضد مصرف گرایی و اهمیت اون در برندسازی

  سال 2016 سال برند معتبر هستش؟

دیگر دوره ­ی جستجو جهت پیدا کردن برنامه­ ای باحال واسه تماشا کردن در طول تعطیلات به سر اومده. و زمان اون رسیده که به روندهای موردقبول روز و چیزی که مورد توجه بقیه در مورد­ های مختلفه، ملحق شید.

پس چه دلیلی باعث می شه یک کانال موسیقی امیدوار باشه که به گزینه­ ی جانشین واسه مخاطبین درمیون کانالای موسیقی، واسه سال آینده تبدیل شه؟

 

پس واسه اینکه روش هدف دار برند بتونه به نگرانی ­ها و تمایل­ های جهانی به درستی عکس العمل نشون بده و جوابگو باشه، اهمیت روانشناسی برند در برنامه ­ریزی و روش هدف دار برند روز به روز پر اهمیت تر جلوه می کنه. واقعا روانشناسی برند به همه حولوحوش برندسازی که در ادامه به مهم ترین اونا اشاره می شه، اثر میذاره. 14 تمایل برتر برندسازی و ایجاد ارتباط در سال 2016 به توضیح زیره :

اعتبار برند در برندسازی

به واقع تموم تحقیقات انجام شده بر اینم رای ان که افکار عمومی در مورد حق داشتن امور تجاری، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و روابط سیاسی در هر زمانی از اهمیت بالایی برخوردار بوده.

این کمبود ایمون میتونه مستقیما با مشکلات موثر در هنجارهای اجتماعی و تغییرات در ارتباط باشه. این موارد شامل مغایرتی شفاف بین چیزی که رهبران آرزو گرایانه پایبند می شن و چیزی که به واقع قابل درک است، می شه. این نبود تجانس به دنبال عیب­ جویی ­ای شدید مردم از عکس ­العمل ­ها ظهور میابد.

حتی با وجود اونایی که توانمندی خیلی بالایی نسبت به عموم جامعه دارن، بقیه جامعه به طور روزافزون و به دلیل ­ی نبود توانایی در اداره کردن قدرت اصلی واسه تحقق مقصود خود به بهترین روش دچار مشکل بوده و تلاش ­هاشون بی نتیجه میمونه.

این ناتوانی ­ها تحت شرایطی رخ میده، مثل : کمبود درآمد مصرفی، افزایش رقابت، افزایش جمعیت، شرایط  درخواست کننده کار بیشتر، کوچیک شدن فضای کاری کارکنان ( به ویژه در شهرها ) از دست دادن هویت اجتماعی و احساس محرومیت ( به ویژه در جوانان بالغ و افراد بالای 50 سال )

گرفتن مقام رهبری 1% شرکت­ های مشهور در عصر حاضر، اکثریت اونا الان به طرف جایگزینی بهره ­های همگانی دراز مدت با بهره و نفع شخصی کوتاه مدت مایل شدن. اینکه شرکت ­هایی که جایگاه مناسبی دارن جای یکدیگر رو بگیرن دیگر فقط به عنوان جنبه­ ی غمگینی از زندگی به حساب نمیاد. در عصری که در اون زندگی می کنیم این موارد به عنوان پیش نیازهایی واسه زندگی روزمره و هم اینکه برندسازی اساسی نیازه.

در برندسازی هیچ تلاشی کافی نیس

به دنبال نوسانات گذشته اقتصاد جهانی، اثرات اون در سال­ های آینده ادامه پیدا می کنه، همونطور که برندهای سنتی که طبق کیفیت ارزش پیشنهادی خود بنا نهاده شده ­ان هم به وسیله گزینه ­های دیگر و به عنوان تعهداتی با برچسب سفید که نوید محصولی خوب رو میده، جانشین می شن.

سوپر مارکت­ های کلاس متوسط الان به وسیله مغازه ­های کلاس متوسط و کمی بالاتر جانشین شدن. در طول سال جاری باوجود اعلان پیشرفتای اجتماعی به وسیله سیاست­ مداران، سختی­ های اقتصادی، منجر شد مشتریان تمایل بیشتری به ندیده گرفتن هر تلاش تولیدی ارزون که قیمت ­ها رو بصرفه و اجناس رو مصرفی می کنه پیدا کنن.

استثنا این مورد، برندهای لوکس مشخص که در عموم شناخته شده ­ان، هستن. میلیونرهای بزرگ بازم روی فواید و خواص مکانای اصلی و مکانایی که اکثریت جامعه خیلی راحت به اون دسترسی دارن سرمایه­ گذاری می کنن. واسه اکثریت، ماشین جزو برندهای مشهور لوکس حساب می شه. در تموم موارد این برندها شرایطی مناسب واسه کسب مزیت جفت و جور می کنن به گونه ­ای که مصرف ­کنندگان رو تشویق می کنن تا داستان برندشون در مورد وجهه عمومی ارزش ­ها و بهای اجتماعی اونو واسه بقیه بگو کنن.

حساسیت ارتباط عمومی در برندسازی اینه که همیشه شما باید بگید “متاسفم”

مسئولیت اجتماعی شرکت بیشتر از اینکه بخش اصلی برند باشه به یک تجربه ­ی ارتباط عمومی “نرم” تبدیل می شه.

همونطور که ارتباطات حرفه­ ای شخصی به طور پیوسته به وسیله ایمیل­ های طبق وب جانشین شده­ ان، توانایی اجتماعی قالب کردن چهره به چهره یک داستان کاهش پیدا کردن. صنایع جور واجور حرکت خود رو به طرف فضاهای خالی موجود در بازار ادامه میدن و تلاش می کنن فرق ­های مشخص اونا با اشکال دیگر در بازاریابی کامل که شامل رویدادهای بازاریابی می شه رو شناسایی کنن.

در اصطلاح روابط عمومی اینکه شما همیشه حق رو به مشتری بدین و تموم تلاش خود رو به کار ببرین تا نیازای اونا رو تحقق بخشید، میتونه از ابتکارت جدید ساپورت کنه و به پیشرفت برندینگ شما کمک می کنه.

جهت جلوگیری از نابود شدن و از بین رفتن سود، شرکت­ ها مرتباً موافقتنامه ­های محیط زیستی دراز مدت دولت رو رد می کنن. الان با وجود بیان نگرانی ­های جدی محیط زیستی چین به تنهایی تولید ماشین­ های خود رو که واسه محیط زیست شدیدا خراب کننده س رو ادامه میده.  

 یک صدا در تاریکی آواز سر میده، برندسازی صوتی

در سالی که گذشت، برندها تمحیدات باحال و خلاقانه­ ی زیادی رو واسه نمایش دادن اعتبار برندسازی گسترش دادن. مثلا، اگه در آخر طیف مرئی تبلیغات خود از یک تک آهنگ یا آهنگی خاص که فقط با یک آلت موسیقی مثل گیتار نواخته شده باشه استفاده کنین، میتونه کارکرد خوبی در تبلیغات تلویزیونی باشه و توجه نسل M که نسل اینترنت و موبایل و رسانه­ های اجتماعی جور واجور هستن رو جلب کنه.

این تک آهنگ خاص رو با دقت انتخاب کنین چون که کم کم و در تکرارهای پشت سر هم به عنوان معرف برند شما تو ذهن مخاطبان نقش می بنده. پس در انتخاب اون دقت کنین که برابر با صدای برند شما باشه.

آژانس ­های سنتی تبلیغات در طول سال گذشته واسه باقی موندن در صحنه ­ی رقابت، جنبه ­های سرگرمی، بینش آفرینی و محتوای با معنی نسبت به تکیه صرف بر آگاهی رسانی رو گسترش داده­ ان.

طبق تحقیقات بازاریابان اینترنتی، موفقیت و برگشت سرمایه­ ی صرف هزینه واسه تبلیغات موبایلی جهت استفاده کاربران تبلت و گوشی موبایل چیزی حدود 10 میلیارد در سطح جهانی پیش بینی شده.

همونطور سهم وفاداری مشتریان ( Loyalty Quota )  کاهش میابد، برندها به این فکر می­افتند که سهم ارتباط با مشتریان ( Relationship Quotas ) رو بهبود بخشن که ریشه در بازاریابی مستقیم داشته و از تکنیک ­های ایجاد ارتباط استفاده می کنه و از این روش دلیل محسوس واسه مشتریان بوجود میاره که وفاداری خود رو به برند حفظ کنن.

با داشتن این اطلاعات تو ذهن، سرمایه­ گذاری در خدمات ساپورت آنلاین مثل اپراتورهای کمکی بیشتر می شه، همراه با پایان بازنشانی نقطه وفاداری خودکار در وقتی که مصرف کنندگان مرتباً از یک خدمت استفاده نمی­ کنن.

برندسازی

محتوای تشویق برانگیز در برندسازی

خبر بد :  در سال ­های گذشته خیلی از برندها با محتواهایی ترسناک و خیلی بد پیش رفتند. روش به کاربرده شده واسه ارائه گزارش مجانی مربوط به صنعت بجای ایمیل مارکتینگ، از روش شبکه­ های اجتماعی مثل لینکدین و توییتر ( LinkedIn and Twitter ) شناور باقی خواهد موند ( هرچند هنوزم در بیشتر مواقع بعد از دانلود به وسیله مصرف کنندگان و مخاطبان محتوای اشباع شده از اطلاعات  ندیده گرفته می شن). اما همین روش باعث مشهوریت سایت ­های زیادی شده چون که خدمات و اطلاعات مجانی در اختیار مخاطبان قرار میدن و به این روش مخاطبان زیادی رو کسب کرده بعد از روش ­های دیگر کسب درآمد می کنن.

خبرخوب : تغییر قابل توجه ­ی واسه آموزشی معتبر در مهارت نوشتن داستان اصیل باعث جرقه­ و شروع درخواست واسه نوشتن محتوایی باکیفیت می شه.

در شرایط خاص مربوط به شکاکیت اجتماعی همگانی، محتوای برند باید توانایی رقابت و پیشی گرفتن و هم اینکه تحت تاثیر گذاشتن مخاطبان رو داشته باشه. برخلاف ” تیترهای جذاب ” که به مجبور حتی به چیزی بالاتر از آن و ادعای اینکه “این مطلب محشره” و تیتری که شما رو مجاب به کلیک کردن و خوندن مطلب هدایت می کنه، محتوای تشویق برانگیز محتواییه که مطلب رو همونجوری که هست معرفی می کنه. این وسیله­ ایه واسه نمایش دادن برند و همرنگ با جماعت نبوده و صادقانهه.

محتوای روبه افزایش به شکلی کوتاه و به درد بخور تبدیل می شه و ویدئوهای ساده شده که میتونه به سرعت بین تبلت ­های جور واجور به اشتراک گذاشته شه و بین اونا و در دست مخاطبان زیادی انتقال یابد.در این شرایط و با در نظر گرفتن مخاطبان خاص، واسه داشتن عملکردی بهتر، برندها مطالب و محتواهای خود رو کوتاه می کنن و اونا رو از چار دقیقه به دو دقیقه رساندند.این روزا برندها در پروسه برندسازی بسیار خلاقانه عمل میکنن و ظرف زمانی بسیار کوتاه و حتی زیر یک دقیقه مطلب اصلی رو به بهترین راه ممکن به مخاطبان می رسونن.

بذاره سرگرمت کنم، سرگرمی در برندسازی و ایجاد ارتباط

پلتفرم ­های ویدیو پر مصرف که در این صنعت به برندهای شناخته شده­ای تبدیل شدن( مثل Netflix and Amazon ) رسانه­ های سنتی مثل رادیو رو ضعیف کرده ­ان.

واسه افراد بیخواب خوب مسافرایی که روزنامه ­های مجانی صبحگاه رو مطالعه می کنن، یا یه ریز مشغول بازی کردن با گوشی موبایل خود هستن، کتابای صوتی و محتواهای دانلود شده ­ی بینشی خاص استفاده میشن و بر محبوبیت اون اضافه می شه.

همونطور که اسلایدهای باحال توجه و تبلت ­های مخصوص خوندن گسترش پیدا کردن، زمان مجله ­های چاپی روبه افول هستش. ( خیلی از روزنامه ­های روزانه معروف قبلی هم به طرف اخبار زنده و در گردش از روش روزنامه­ نگارا انتقادی روی آوردن ). هرچند روزنامه ­ها باکیفیت شناخته می شن  هنگاهی که دارای منابعی واسه نخبگان علمی باشه.

محتوا کلا طبق اینکه غنی، ترسیمی و تجسمی یا به شکل تولید انبوه واسه مصرف مورد توجه محدود عمومی، طبقه بندی می شه. در طرف مثبت این ترجیحات از روش ساختار شفاف کننده ­ی انتخاب واسه حامیان برند و جای محصول که اتفاقاً رو به افزایش هم هست، خریدارائی که از روش رسانه در برابر اون قرار می گیرن رو جفت و جور می کنه.

اپل ( Apple ) موقعیت خود رو از دست میده؟

طبق شایعه­ ها، در طول سال 2016 اپل ( Apple ) تصمیم داشته نسل دوم ساعت­ های ارتباطی خود رو وارد بازار کنه. ( فروش پایین این محصول باعث شد اپل واسه اولین بار در فروش محصول جدید خود تخفیف قائل شه ). نویسندگان و طراحان هم سرنوشت مشابهی رو واسه لوازم جانبی آی پد ( iPad ) تشخیص  دادن. و هیأت مدیره هم بازم موضع آزادی نسبت به اون داره.

بعضی از شکلای جور واجور لپ ­تاپ­ های اپل هم اجناس تکراری اما جدید هستن، علاوه بر گوشی موبایل با ظاهری جدید یه فیشی واسه هدفن و شارژر هم در اونا تعبیه شده  ­است. برندهای دیگر در این بخش که کمتر شناخته شده ­ان، مثل ( HUAWEI ) پیشنهاد محصولی با تکنولوژی اصل و گزینه­ های ارزون واسه دستگاه هوشمند رو ارائه میده.

پیام در برندسازی بخش اساسیه، نه میونه روی

درحالیکه بعضی از برندها که همراه با مد جلو نمی رن و تطبیق دهنده ­های تکنولوژی­ های جدید شخصی اونا در عهد عتیق باقی می مونن، در دراز مدت، محتوا، نقشی اساسی و با ارزش اجرا می کنه.

برندهای دارای محتوای آموزشی ممکنه از پلتفرم ­های رسانه ­های اجتماعی به عنوان مرکز فعالیت یادگیری استفاده کنن. ( گوگل­ هم مثل بقیه برندهای اصلی پلت­فرم ­های سنتی آموزشی خود رو از روش جفت و جور کردن محتواهای آموزشی در پلتفرم ” تفکر با گوگل ” ارائه میده. چیزی که مهمه اینه که پیام و نوشتن پیام برند در پروسه برندسازی گامیه که باید با دقت ودانش ورداشته شه.

ابر داده.تغییرات کم؟ و نقش اونا در برندسازی و ایجاد ارتباط

برندسازی شخصی به حسن تعبیری در فضای مجازی تبدیل شده که از این روش برندها در بین سیلی از اطلاعات وداده­ ها خود رو به تاید و تایید می رسونن.

همونطور که اندازه حفظ میشه. خطر روزانه ­ی رخنه و نفوذ در اطلاعات هم قبول کرده می شه. پیش بینی ­ها نشون دهنده اینه که تا سال 2020 بیشتر از 1.5 میلیارد نفر، یا تقریباً ( ¼ ) از جمعیت جهان در برابر نفوذ اطلاعات قرار می گیرن.

در سال جاری تماشاگر وسایل مهندسی ردیابی تحلیلی طراحی شده­ ی بیشتری واسه ایجاد اطلاعات متناسب با فروش هستیم. عوضش، نرم ­افزارهای ابتکاری فیلتر کننده ­ی تبلیغات بیشتری معرفی می شن. الان و طبق اطلاعات به دست اومده ( IDC ) کمتر از 1% اطلاعات مشتریان به وسیله شرکت­ ها مورد جدا سازی و بررسی قرارگرفتهه. اینجور فقدانی واسه مرور اطلاعات مشتریان باعث اون می شه که 75% از مواردی که مشتریان جذب برند شده و با رفت و امد برقرار میکنن رو از دست بدیم.

همونطور که مدیران و سرپرستان بازاریابی احساس تعهد قوی واسه توجیه شغل خود جهت افزایش استفاده از نرم افزارهای ارائه ­ی گرافیکی در جلسات دارن، پاسخگویی بیشتر طبق کمیت عددی اندازه گیری می شه تا کیفیت ابتکاری

بازاریابی دقیق محتوای شخصی سازی شده و پیشگویانه رو زیاد می کنه. در مورد بازاریابی خونگی، در این شرایط ردیابی و رفت و امد نفر به نفر مشتریان با برند از روش اطلاعات بیشتر از قبل افزایش پیدا می کنه. و به دنبال اون به طرف رشد برندهای تحلیلی با ساپورت قوی هدایت می شه که مشتاقانه با موارد مورد علاقه در گوگل رقابت می کنن. اینجور مبتکرانی  از قبل مهارت، منابع و ساپورت لازم از طرف شرکت­های B2B و B2C جهت آزمایش و کنترل مشتریان رو، جفت و جور می کنن.

طبق اطلاعات به دست اومده ( Gartner ) بالای 740 میلیون ردیابی اطلاعات قابل پوشش دهی در سال 2016 مورد استفاده قرار می گیره که نسبت به سال قبل 20% زیاد شده. این مورد به برندهای خدمات بهداشتی و هم اینکه برندهای بیمه اشاره داره.

پس یکی از ارکان موفقیت در برندسازی توجه به اطلاعات و استفاده خلاقانه از اونا جهت ایجاد ارتباط دائمی و جذاب با مشتریاس.

تحقیقات زمان و حرکت در برندسازی

در خیلی از شرکت ­ها کارکنان در زمان استراحت هم از طرف روسا کنترل می شن. هم اینکه طبق تحقیقات و پیش بینی­های انجام شده ( IDC ) تا سال 2017، 40% از برندها به شکل فعال به مکالمات کارکنان خود در تعاملات اجتماعی اونا گوش میدن البته یقیناً به خاطر افزایش و بهبود رضایت مشتریان این کار رو می کنن.

پس در یک برندسازی موفق دقت کنین که کارکنان خود رو خوب آموزش بدین و به گونه­ ای عمل کنین اونا به برند باور، علاقه و اشتیاق داشته باشن و نسبت به اون مسئول بوده و در جهت بهبود و پیشرفت اون سسعی کنن.

برندسازی

 کارکرد خودکار آزاد زیستی بیشتر از آزاد اندیشی و اثر اون در برندسازی

شرطی سازی رفتاری با تکیه بر کارکرد خودکار بیشتر از تجارب شخصی انتشار میابد. نکات و خدمات به درد بخور اتومات شده­ که به وسیله برندها جفت و جور شده ­ان ظهور می کنن. برندهای پیشرفته در مورد­ ی کارکرد خودکار بیشتر در بخش ­ی ( R&D ) و به خاطر تولید کالاهایی که خود پیش برنده ( self-driving ) و متناسب بازار باشن، سرمایه گذاری می کنن. آخرشً، تقریباً تا سال 2030 خودکار با بهره وری بالا باعث حفظ ابتکار عمل در تموم جنبه ­های کار و کاسبی می شه و زندگی به گونه­ ای پیش میره که افراد بیشتر از قبل بر تکنولوژی تکیه کنن.

تکنولوژی داده پرداز نیاز به یادگیری عمیقه، همونطور که در صنایع جور واجور استفاده میشن، خلبان خودکار( auto-pilot ) کاملً به جنبه ­هایی بستگی داره که مردم به دنبال حفظ امنیت از روش تکنولوژی طبق ربات هستن.

و در سال جاری و سال­ های آینده در بحث­ ی کارمندیابی، درخواست واسه کارشناسان علم اطلاعات و مدیران داخلی بیشتر می شه.

مثلا، نیازمندی­ های آنلاین تبلیغات کلیکی به شما کمک می کنه که ایمیل مخاطبان خود رو جمع آوری کرده و از اونا لیستی واسه خود تهیه کنین، دادن پیشنهاد شغل­ های نبوغی، بیشتر باعث نفرت افراد بیکار از شما می شه.

محتوای پیام گفتگو ­ای در برند سازی و ایجاد ارتباط

سال 2017 هم اینکه جلودار کاهش آروم روند استفاده از برنامه ­های خاص هم دونست. عوضش بعضی از برندها شروع به پیشنهاد دادن محتواهای پیام گفتگو ای می کنن که نیاز به دانلود نرم ­افزارهایی که محرک و ربط کمی واسه ادامه­ ی استفاده از خود در دراز مدت رو پیشنها میدن، کم می کنه.

فیس بوک رو در نظر بگیرین، برند محتوای کامل با برند رو در پست­ های خود بوجود میاره. در عمل به این معناه که، مثلا اگه دو نفر در حال گفتگو در مورد قرار ملاقات خود واسه شام در زمان و محلی خاص باشن، نمایش یک آگاهی در مورد برند آژانس شهری، میتونه به شکل خودکار پیشنهاد سواری به طرف رستوران رو بده. رستوران یا محل­ های مورد نظر هم می تونن منوی خود رو به نمایش بذارن. اگه از اینم بالاتر بریم شرکتا میتونن در صورت نزدیک شدن آدما به ماشین فروش اجناس خود از روش برنامه ­های پرداخت آنلاین آپ به افراد تخفیف بده.

در سال 2017 برنامه­ های پرداخت از روش موبایل رقابت جدی رو با کارت­ های اعتباری شروع می کنن و پیشنهادات و حق انتخاب ­های زیادی رو از روش امکان پرداخت الکترونیکی به مخاطبان ارائه میدن.

چون واقعیت مجازی قابل کاربرد بازم تحت پیشرفت و گسترشه، شبکه­ ی اشیا و اینترنت در عمل میتونه به کانالی واسه ارتباط با مشتریان تبدیل شه. طبق تحقیقات اتصال انفرادی ادما از روش گوشی موبایل و کامپیوترها و تبلت از 7.8 میلیارد واحد هم تجاوز می کنه، پس با تشویق مشتریان به ایجاد ارتباط می تونین تعاملات خود رو تا تریلیون بار زیاد کنین.

مشکل در برندسازی از روی پریشونی

اصطلاحاً برندهای “استارت آپ ­های درهم گیسخته” به طور روزافزونی تمرکز خود رو بر نرم ­افزارهای محلی واسه جلب نظر جوامع خاص معطوف می کنن. محتوا و تسهیلات به مشتریان هدف اصلی­تون دلیلی میدن تا به برند شما وفادار بمونن.

به طور غیر مستقیم، این عامل هم اینکه شروع کننده اشتیاقی واسه برگشت به کانال­ های سنتی  قبل از” اختلاف” هستش. مثلا، جهت اثبات اصلیت و اعتبار غیر خیالی بودن کسب و کارای دیجیتالی، بعضی از شرکت ­ها علاوه بر سایت جای فیزیکی و مغازه­ هایی رو هم ایجاد می کنن.

به همین ترتیب ویترین­ های مغازه ­های فیزیکی و استفاده از وسیله هوشمند واسه انجام خریدی کم هزینه، ادامه پیدا می کنه. با در نظر گرفتن این موارد، خرده فروشیا هم از تکنولوژی­ های دیده بانی در داخل مغازه ­ی خود و جهت شناخت کامل روحیات مصرف ­کنندگان استفاده می کنن.

هم اینکه ممکنه پیشنهادات تجربی اصیل مثل غذاهای خونگی، به اشتراک گذاری تجربه یا داستانی شخصی و تجربه­ ی پیوندهای خونگی  به روش ­هایی واسه استارت آپ تبدیل شن.

ضد مصرف گرایی و اهمیت اون در برندسازی

راه و روش دیگری که در سال جاری بسیار محتمله و اکثراً با نمودهای ظاهری اون آشنا هستین مصرف گراییه که با احتیاط اما با روندی رو به رشد در حال افزایشه. گروه­ های سیاسی، مذهبی و علمی پیوسته در مورد مسائل زیر بحث می کنن که تنها راه پیشرفت در جهت اعتبار اصیل، افزایش سطح زندگی در آینده طبق خرج کردن و اصراف کمتر و بعدا حس بهتر از ارزش ­های اجتماعی و شخصی به اتفاق خواهد پیوست.

هرچند، اشاره به این نکته خالی از لطف نیس که اینجور رشد و پیشرفت ­ای در دنیای غربی مصرف گرا با احتیاط پیش میره. به هر حال لازمه­ ی موفقیت اون کهه موقع برندسازی به این نکات توجه لازم رو داشته باشین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *