12 روند بازاریابی محتوا واسه سال 2017 کدوما هستن؟


دانلود پایان نامه

سرفصلای مقاله

  • رسانه های اجتماعی
  • محتوا
  • تکنولوژی
  • گوشی موبایل وتاکتیکای بازاریابی محتوا

یک راهنمای تصویری واسه تاکتیکای بازاریابی محتوا که در سال آینده بسیار محبوب تر می شه :

بازاریابی اینترنتی با تغییراتی نه فقط در مورد چگونگی مصرف محتوا بلکه درمورد چگونگی منتشر کردن اونم همراهه. این مقاله به تعدادی از روندای بازاریابی محتوا می پردازه.

رسانه های اجتماعی

افزایش گزینه های چاپ و نشر جدید در رسانه های اجتماعی مثل مقالات فوری، توانایی دیده شدن بیشتری واسه ناشران به ارمغان میاره. همونطور که فیس بوک واسه رقابت با موتورهای جستجو واسه تولید محتوا تلاش می کنه، دیگر شبکه های اجتماعی در”حاشیه” هم در حال تلاش هستن. شبکه هایی مثل، اسنپ چت، اینستاگرام  و چیزای دیگه ای به جز اینا که زمانی به عنوان حاشیه یاد می شدن الان بخشی از جریان اصلی بازاریابی  از روش شبکه های اجتماعی هستن. تجمع محتوا، مثل سرپرست توییتر، کاربران رو قادر به دانستن سریع در مورد روندها از یک جای می سازه. اهمیت پرداختای اجتماعی هم در حال رشده. شبکه های اجتماعی دائم دسترسی طبیعی به محتوای خود رو کاهش داده و واسه افزایش نمایش به گزینه های پرداخت خود تاکید می کنن.

محتوا

اهمیت شخصی سازی محتوا همونطور که به طور در حال افزایشی به تنها راه واسه گذر از مشکلات بازاریابی دیجیتالی تبدیل می شه، افزایش پیدا می کنه. ایجاد محتوای گرافیکی جذاب و تمرکز بیشتر روی شخصی سازی اون مسئله مهمی هستش. راه و روش “من به تو” در بازاریابی محتوا، موضوع تمرکز خیلی از برندای تجاری در سال  2017 هستش. معرفی نمودار علم گوگل در حال هدایت ناشران به نوشتن واسه کاربران به جای موتورهای جستجوه.

تکنولوژی

عصر واقعیت مجازی در آخر می تونه از روش محتوا تبدیل به یک حقیقت شه. اگه ویدئوهای 360 درجه فیسبوک یک موفقیت و دستاورد بزرگه، فرصت خوبیه که مقدار خیلی از تغییرات تکنولوژیک جدید در ایجاد محتوا رو تماشاگر باشیم. صحبت کردن در مورد ایجاد محتوا و الگوریتمایی که در حال نوشتن محتوای خودکار هستن بیشتر میشه دیدشون. در آینده اتکای کمتری بر تلاش آدم و اتکای بیشتری روی الگوریتم هستش. سال 2017 می تونه نگاهی خلاصه به آینده رو به ما نشون بده.

گوشی موبایل وتاکتیکای بازاریابی محتوا

موبایل بازم به سرعت در حال رشده و این موضوع در سال 2017 هیچ فرقی نداره. محتوای مناسب واسه مخاطبان گوشی موبایل از همیشه قابل مشاهده تر هستش. کمپینای هدف دار واسه کاربران گوشی موبایل، جدای از اونایی که بر دانلود اپلیکیشنا تمرکز کردن، کشش بیشتری داره.

سال 2017 سال نوآوری در محتوا هستش. 12 روند بازاریابی محتوا واسه سال 2017 کدوما هستن؟

باراریابی محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *