یک بازاریابی موفق امروزه چگونه به نظر می‌رسد؟


دانلود پایان نامه

زمانی که درمورد اصول بازاریابی موفق فکر می‌کنید، ممکن است در حال فکر کردن به مسائلی مانند : ایجاد یک وب سایت عالی، طراحی و ارسال تعدادی ایمیل جذاب، ارسال مطالب استراتژیک در رسانه‌های اجتماعی و یا شاید افزودن دیگر فاکتور‌ها از طریق تبلیغات باشید.

اما درمورد اصول مربوط به کمپین‌های شما چطور؟ زمانی که در حال برنامه‌ریزی و انجام تمام این فعالیت‌های بازاریابی هستید، چه چیزی به تصمیمات شما انگیزه می‌بخشد؟

امروزه موفق ترین بازاریابان، آنهایی که تنها لیست وظایف خود را انجام می‌دهند نیستند، بلکه آنها رویکردی جامع و تطبیقی با بازاریابی خود اتخاذ می‌کنند. همچنین در تلاش برای افزایش تجربه مشتری، ایجاد ارتباطات شخصی، تطبیق‌پذیری با سیر تکاملی تکنولوژی، جذب مشتریان به آنها، استفاده از بازاریابی درون‌گرا ( ربایشی ) و غیره هستند.

بازاریابان با استفاده از این روش، شروع به خلق تجربه بهتر از یک نام تجاری و دریافت نتایج واقعی از کسب و کار می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هشت رکن اصلی بازاریابی مدرن ( modern marketing )، اینفوگرافیک زیر را از دنبال کنید.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *