بازاریابی ویدئویی چگونه مخاطبان را در قیف بازاریابی هدایت میکند؟


دانلود پایان نامه

شاید هیچ بازاریابی نباشد که از قدرت ویدئو شگفت زده شود. ویدئو هویت، اعتبار، گرمی، اطلاعات طبقه ای و فوریتی، که متون و تصاویر ثابت با آن مطابقت ندارند را، به همراه می آورد. تعجبی نیست که بر طبق گفته ها 72% از شرکتها، از ویدئو برای بازاریابی شان استفاده می کنند. اما تنها به این دلیل که بازاریابان می دانند به بازاریابی ویدئویی نیاز دارند به آن معنا نیست که می دانند چگونه از آن استفاده کنند که برای کسب و کارشان اثربخش باشد.

آیا از میان انواع روش های بازاریابی در هر مرحله از قیف بازاریابی از مزایای بازاریابی ویدئو استفاده کرده اید؟

  • بازاریابی ویدئویی پیش از شروع

شما می توانید، و باید، ویدئو را به عنوان یک نوع داده تکامل یافته و کانال دسترسی به مخاطبان، در جریان بازاریابی خود – در هر مرحله از قیف بازاریابی- ترکیب کنید. ویدیو را به سیستم اتوماسیون بازاریابی خود متصل کنید تا بتوانید تجزیه و تحلیل ویدیویی خود را پیگیری کنید و بینش مناسب را از بازاریابی ویدئویی تان به دست آورید. امتیازات براساس تعامل با ویدئوهای شما هدایت می شوند، بررسی کنید تاچه مدت ویدئوها مشاهده شده اند و چگونه افراد با محتوا درگیر می شوند و این اطلاعات ارزشمند را به تیم فروش ارائه دهید.

بازاریابی ویدئویی - قیف بازاریابی

  • بازاریابی ویدئویی در مرحله آگاهی

در بالای قیف بازاریابی در حال تلاش برای ایجاد آگاهی از شرکت خود در بازار هستید. سعی کنید تا به مردم بفهمانید که نه تنها شرکت شما در بازار وجود دارد، بلکه مشکلی نیز وجود دارد که محصول یا خدمت شما قادر به رفع آن می باشد.

فیلم های تبلیغاتی و فیلم های ویروسی در این مرحله بیشترین توجه را به خود جلب می کنند اما اجازه ندهید که شما را محدود کنند. همچنین راه حل اصلی به حداکثر رساندن دیدن ویدئوها و نمایش آنهاست. بنابراین به طور گسترده ویدئوهای خودآموز (how-to videos) با تمرکز بر محصولاتتان ایجاد کنید، وبینارهایی با موضوعات مورد علاقه مخاطبان به صورت کلی راه اندازی کنید و ویدئوهایی که فرهنگ شرکت شما را نشان می دهد، ایجاد کنید و به گونه ای بازاریابی ویدئویی را پیش ببرید که علاوه بر هماهنگی با استراتژی بازاریابی شرکت فیلم ها برای همه جذاب باشد و ویدئوها را به اشتراک بگذارند.

  • ویدیو را به وبلاگ خود اضافه کنید. این امر می تواند سرگرم کننده و جذاب باشد. فقط اطمینان حاصل کنید که برند دستگاه پخش ویدیوی شما متناسب با برند اصلی شما باشد و شامل متادیتای کافی برای موتورهای جستجو باشد تا انتخاب محتوا به آسانی صورت گیرد.
  • اعتبار مانند چیزهای دیگر به فروش نمی رود، بنابراین به کارکنان خود ابزارهای ساخت ویدیو بدهید تا بتوانند به روش خودشان، شرکت و محصولات رابه نمایش بگذارند. شگفت زده می شوید که تا چه حد محتواهای عالی می تواند توسط گروه ها و واحدهای غیرمنتظره در شرکت شما، تولید شود.
  • کانالی ایجاد کنید که بتوانید در آن محتوای تولید شده توسط کاربر (البته محتوای تعدیل شده) را برای طرفداران و حامیانتان نمایش دهید.

بازاریابی ویدئویی - مرحله آگاهی

  • بازاریابی ویدئویی در مرحله تعامل و پیوستن

افراد درباره شما شنیده اند؛ حال نیاز به آنست که توجه و علاقه آنها را جلب کنید، تا بتوانید فرصت های بالقوه را به فرصت فروش تبدیل کنید. حال فرصتی برای رهبری دقیق تفکر و وبینار جامع می باشد.

  • مصاحبه های متنوع را در نمایشگاه های تجاری و مناسبت های شرکت انجام دهید. حتی ممکن است بخواهید پخش زنده ویدئویی را تجربه کنید.
  • ویدئوهای خود را با عنوان دادن به آنها در قسمت جستجوی ویدئو قابل دسترس کنید؛ بهتراست که از یک ابزار ضبط استفاده کنید تا اسلایدهای نمایش را قابل جستجو کند.
  • میزبان یک رویداد مجازی شوید. سخت است که مردم را از سراسر جهان در یک اتاق جمع کنید، بنابراین برای ارتباط شخصی- بدون نیاز به سفر و هزینه های سفر – از پخش وب برای اجلاس مجازی بهره بگیرید.

بازاریابی ویدئویی - مرحله تعامل و پیوستن

  • بازاریابی ویدئویی در مرحله اکتشاف و تصمیم گیری

مدتی طول می کشد تا برخی از مشتریان تصمیم به خرید بگیرند و برخی ممکن است در زمانی که برای اولین بار از برند شما می شنوند، حاضر به خرید نباشند. افراد راغب را از طریق کمپین های مداوم حفظ کنید. در این مورد بازاریابی ویدئویی به امری کلیدی تبدیل می شود : اطمینان حاصل کنید که علایق مخاطبان را تحریک کنید، نه آنکه آنها را ازبین ببرید. مطالعات موردی و توصیفات مشتری، و یک کمپین قطره ای پیوسته داشته باشید.

  • اطمینان حاصل کنید که ویدئوهایتان لذت بخش و تاثیرگذار می باشد. دعوتهایی را برای اقدام به عمل درون خود ویدئو قرار دهید. ویدئوهای شاخه ای را که به کاربران اجازه می دهد که در ادامه چه مواردی را انتخاب کنند، ایجاد کنید. حتی می توانید آزمونهای ویدیویی ایجاد کنید.
  • نگاهی به معیارهای خود داشته باشید. اگر افراد تماشای یک ویدئو را در همان ابتدا متوقف کنند، به این معناست که ممکن است شما در خطر بیگانه کردن مخاطبانتان با خود می باشید. محتوای ویدئوهای خود را براساس نحوه پاسخ مخاطبان به آن تنظیم کنید.

  • بازاریابی ویدئویی در مرحله فروش

مشتریان آماده خرید هستند! آیا می خواهند شما را انتخاب کنند؟ اطمینان حاصل کنید که تیم فروش شما دارای بهترین ابزارهای ممکن برای بستن قرارداد باشد. البته شما به نسخه نمایشی عالی نیاز دارید، اما ویدئوهای فروش می توانند فراتر از آن بروند. اطمینان حاصل کنید که نماینده فروش شما می داند که کدام یک از ویدئوها توسط هر مخاطب تماشا شده است تا زمینه بازخورد و بینش کامل را در زمینه های علایق مخاطب به دست آورد و بازاریابی ویدئویی به شکلی متناسب به کار گرفته شود.

بازاریابی ویدئویی - فروش

  • به تیم فروش خود کمک کنید تا ویدئوهای فروش سفارشی شده بسازند، و به آنها ابزارهای ضبط ویدئوی آسان را بدهید تا بتوانند ویدئوهایی را که توسط مشتریان بالقوه پی گیری می شوند را ارسال کنند.
  • چگونه می توانید در عمل نشان دهید که محصولتان شبیه به چه چیز می باشد؟
  • گام جدیدی را گسترش دهید؟ ویدئویی را برای آموزش به تیم فروش براساس آخرین پیام در نظر بگیرید.
  • بازاریابی ویدئویی در مرحله نگهداری برای حفظ مشتری

رابطه شما با فروش به پایان نمی رسد. اطمینان حاصل کنید که ارتباط مداوم و پایداری را با مشتریانتان حفظ کنید، بنابراین نه تنها مشتریانتان دوباره به سراغتان می آیند بلکه اسم شما را گسترش می دهند و بارها به سوی شما باز خواهند گشت. همه این محتواهای عالی – وبینارها، رویدادهای مجازی، مطالعات موردی، چیزی را در ذهن مشتریان فعلی ایجاد می کنند، بنابراین آنها می دانند که شما در مورد آخرین اخبار و تکنیک ها و پیشرفتها آنها را به روز می کنید.

  • به مشتریان جدید خوش آمد بگویید. خواه یک ویدئوی تشکر از سوی مدیرعامل باشد و یا یک خوشامدگویی شخصی از مدیر اکانت آنها باشد؛ به این صورت افراد احساس می کنند که یک رابطه شخصی را تجربه می کنند.
  • هم ویدئوی زنده آموزش مشتری و هم ویدئویی براساس تقاضا را در نظر داشته باشید. این یک روش کارآمد و موثر برای یادگیری افراد می باشد.
  • از مشتریان برای به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان با دیگر مخاطبان، براساس آموخته هایشان، دعوت کنید؛ بنابراین آنها می توانند از یکدیگر بیاموزند و خود را بخشی از جامعه بزرگتر احساس کنند.

بازاریابی ویدئویی - مرحله نگهداری مشتری

به عنوان یک بازاریاب همواره مایل ها دورتر را برای یک کسب و کار میبینیم و تلاش میکنیم به آن دست یابیم. بازاریابی ویدئویی قدرت تقویت این تلاش ها را دارد.

دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *