اینفوگرافیک : نظرسنجی سال 2016 از مدیران بازاریابی در مورد تجربه برند


دانلود پایان نامه

بازاریابی تماما در مورد چگونگی ارائه تجربه های مختلفی است که شما از طریق ارتباطات مختلف برای مشتریان برند ایجاد می کنید. هرچه این تجربه ناشی از برند خوشایندتر باشد، سرعت وفادارسازی مشتریان به برند افزایش خواهد یافت.

در حقیقت تجربه ای که شما برای مشتریان می سازید در واقع ذهنیت مشتری را نسبت به برند شما شکل می دهد.

برای ایجاد تجربه برند، به عنوان یک بازاریاب، شما باید هم کلیات و هم جزئیات استراتژی های برند خود را در نظر داشته باشید.

منظور از کلیات استراتژی برند، یکپارچگی و تداوم موارد برندسازی از طریق تمام کانالهای ارتباطی و بازاریابی است. اگر تجربه ناشی از برند پیوسته و یکپارچه نباشد، اثرپذیری فعالیت های بازاریابی و ارائه تجربه برند منجر به وفادارسازی به برند نخواهد شد.

جزئیات استراتژی برند در ایجاد تجربه ناشی از برند نیز بسیارحائز اهمیت است. زیرا که در برگیرنده ی روحیه و حال و هوایی است که در حین ارائه تجربه برند به مشتریان خود ارائه می دهید.

در سال 2016 نظرسنجی برروی 2200 نفر از رهبران بازاریابی که با برندهای مطرح در سطح بین الملل همکاری دارند، صورت گرفته. این  نظرسنجی به منظور دریافت اطلاعاتی  در مورد موانع، فرصت ها و یافتن راهکارهایی به منظور یکپارچه سازی تجربه مشتریان از برند صورت گرفت که اینفوگراف زیر به آن می پردازد :

نظرسنجی سال ۲۰۱۶ از مدیران بازاریابی در مورد تجربه برند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *