اینفوگرافیک : مهم نیست چه زمانی از خواب بیدار شوید! برای بهره وری برنامه ریزی کنید.


دانلود پایان نامه

اگر شما هم مثل من عاشق خواب و بیدار ماندن تا دیر وقت هستید حتما تا به حال با دیدن عنوان هایی شبیه به عناوین زیر از خودتان ناامید شده اید و گمان کرده اید که بهره وری محل کار یا زندگی برایتان غیرممکن است :

  • عادات صبحگاهی 5 مدیر موفق شرکت های حاضر در 500 شرکت برتر فورچون
  • چرا موسسان استارت آپ ها حتما ورزش صبحگاهی انجام می دهند؟
  • خود را به سحرخیز بودن آموزش دهید.

با تمام احترامی که برای سحرخیزان عزیز قائلم و اینکه همه آنها را تحسین می کنم، من به سادگی نمی توانم بیدار شدن قبل از طلوع خورشید را درک کنم. مطالب و محتواهای زیادی در مورد بهره وری و برنامه ریزی، از اهمیت سحرخیزی صحبت کرده و از آن حمایت می کنند ولی آلارم صبحگاهی، تنها راه رسیدن به بهره وری نیست.

چه جزو کسانی باشید که صبح زود بیدار می شوند و چه عاشق خواب دم صبح باشید، کلید اصلی موفقیت آن است که طبق عدات خود کارهایتان را برنامه ریزی کنید. اگر به اندازه کافی نخوابیده باشید، صبح زود پاشدن و ورزش کردن هیچ فایده ای برایتان ندارد و روتین بعد از ظهرتان، مبنی بر اینکه چقدر زودتر بتوانید به تخت خواب بروید ،را تحت تاثیر قرار می دهد. دانشگاه سیراکیوز (Syracuse University) برنامه های زمانبندی زیر را تهیه کرده اند تا بتوانید از روز خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و به بهره وری دست یابید، حال فرق نمی کند سپیده دم از خواب بلند شوید یا اینکه بخواهید کمی بیشتر چرت بزنید. از این برنامه ریزی ها  برای داشتن یک روز کارآمدتر و توام با آسودگی خاطر بیشتر، استفاده کنید.

چگونه می توانید از برنامه روزانه خود حداکثر استفاده را کرده و به بهره وری برسید؟

بهره وری لغتی است که در مقالات بازاریابی و فروش زیاد به گوشمان خورده است. ما در این اینفوگرافیک سعی کردیم که بهره وری در زندگی شخصی افراد را نیز در نظر بگیریم و با توجه به شخصیتی که دارند برنامه زمانبندی کامل و جامعی را به آنها ارایه نماییم.

دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *