اینفوگرافیک : تدوین برنامه بازاریابی دیجیتال برای کسب وکارهای B2B در سال2017


دانلود پایان نامه

در حال حاضربسیاری از شرکت های B2B با استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال مانند SEO,PPC، ایجاد صفحه فرود، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی مرتبط به سیستم اتوماسیون بازاریابی CRM یا سیستم ساده پاسخ دهی خودکار ایمیل، نتایج  خوبی می گیرند. اما در اغلب موارد شرکت های  B2B از بازاریابی به بهترین شکل ممکن استفاده نمی کنند؛ چراکه رویکرد برنامه ریزی شده مبتنی بر بازاریابی درونگرا یکپارچه ندارند. نتایج پژوهش های مختلف در خصوص نحوه استفاده شرکتها از بازاریابی درونی(درونگرا) نشان می دهد اگرچه بسیاری از شرکت ها با به کارگیری بازاریابی درون گرا نتایج مطلوبی بدست می آورند، اما بسیاری از آنها می توانند با به کارگیری تکنیک هایی، عملکرد خیلی بهتری داشته باشند.

اینفوگرافیک زیر یک رویکرد برنامه ریزی شده بر مبنای دستورالعمل های برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ B2B را نشان می دهد. در این اینفوگرافیک توصیه هایی در مورد مسائل اصلی که ممکن است در هر مرحله از بازاریابی درونگرا یا بازاریابی محتوا برای شما به وجود بیاید، ارائه شده است.

بازاریابی دیجیتال - استراتژی بازاریایی

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *