ابزارهای بازاریابی دیجیتالی کارا در بازاریابی اینترنتی


دانلود پایان نامه

کدام یک از ابزارهای بازاریابی دیجیتالی مانند ابزارهای کنترلی و خودکارسازی شبکه های اجتماعی، پلتفرم های CRM، ابزارهای سئو ( SEO ) و بازاریابی از طریق موتور های جستجو ( SEM ) و سرویس های ایمیل بیشتر از بقیه توسط آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی استفاده می شوند؟

تحقیقی در این زمینه در مارچ و آپریل سال ۲۰۱۶ ( بهار ۱۳۹۵ ) توسط مرکز توسعه بازرگانی مرین و RSW/US بر روی ۲۲۷ مدیر اجرایی مراکز و آژانس های بازاریابی و تبلیغاتی که در ایالات متحده آمریکا مستقر هستند، انجام شده است. ۳۴% از آژانس های تبلیغاتی کمتر از ۲۵ کارمند دارند، ۲۵% از آن ها بین ۲۶ تا ۵۰ کارمند دارند. باقی آژانس ها بیش از ۵۱ کارمند دارند.

نکات کلیدی به دست آمده از گزارش :

پلتفرم CRM

Salesforce معروف ترین پلتفرم CRM یا همان مدیریت مخاطب در بازاریابی اینترنتی است که ۶۶% آژانس ها از آن استفاده می کنند و ۳۲% نیز از HubSpot استفاده می کنند.

CRM-Belovedmarketing

ابزارهای سئو ( SEO ) و بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ( SEM )

Google AdWords معروف ترین ابزار سئو ( SEO ) و بازاریابی از طریق موتور های جستجو ( SEM )  است، که مورد استفاده ۸۳% آژانس های بازاریابی بوده و ۴۳% از Google Trends و ۲۶% از SEMRush استفاده می کنند.

SEO_Belovedmarketing.jpg

سرویس های بازاریابی ایمیلی ( ایمیل مارکتینگ )

MailChimp معروف ترین سرویس بازاریابی ایمیلی مورد استفاده ۶۲% آژانس های بازاریابی در میان ابزارهای بازاریابی دیجیتالی است، و ۲۹% از Constant Contact استفاده می کنند.

emailmarketing_belovedmarketing.

اینگونه ابزارهای بازاریابی دیجیتالی از جمله پلتفرم های CRM، ابزار های سئو ( SEO ) و بازاریابی از طریق موتور های جستجو ( SEM ) و سرویس های ایمیل به آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی در اجرای هر چه بهتر استراتژی های بازاریابی اینترنتی برای مشتریانشان بسیار کمک کننده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *