لینک بیلدینگ سایت خود رو با به کار بردن این فوت وفن‌ها افزایش بدید.


لینک بیلدینگ سایت خود رو با به کار بردن این فوت وفنا افزایش بدین.

همه آدمایی که واسه بار اول اقدام به طراحی سایت واسه مغازه خود می کنن، به دنبال روش ها و فوت وفنایی هستن تا رتبه سایت خود رو زیاد کنن. در اولین حرکت، بیشتر صاحبان سایت به دنبال بهینه سازی فوت وفنای فنی داخلی سایت می افتن تا با برطرف کردن اونا بتونن ازنظر گوگل، خود رو بالا بکشن؛

اما فقط فوت وفنای داخلی که خود بخشی از سئو هستش، باعث افزایش فروش و برندینگ می شه؟

بااینکه مهم ترین بخش واسه افزایش رتبه سایت، بررسی سئو داخلی مثل تگا و ساختار وب سایته؛ اما عواملی هستن که ما کارشناسان به اون سئو خارجی یا off page می گیم که یکی از مهم ترین اینا، لینک بیلدینگه.

درواقع اگه قصد زنده نگه داشتن سایت خود رو دارین، بهترین روش اینه که رابطه خود رو با بقیه افزایش بدین و مؤثرترین روش افزایش رابطه ، لینک بیلدینگه.

فقط کافیه که با چند متخصص سئو در این مورد مشورت کنین؛ به اولین موردی که بیشتر از بقیه واسه افزایش رتبه سایت تأکید می کنن، همین تکنیکه: دریافت لینک از سایتای دیگه.

متأسفانه بعضی از صاحبان سایتا در تشخیص راه درست لینک بیلدینگ دچار اشتباه شده و از فوت وفنای مشکی در این مورد به کار گیری می کنن؛ به کار گیری این فوت وفنا شاید در چند روز ساده باعث افزایش و قرار گرفتن رتبه سایت شما در صفحه اول گوگل شه؛ولی بعد از یه مدت گوگل لینک سایت شما به خاطر دور زدن قوانین جریمه سختی می کنه، طوری که دیگه کار کردن روی این لینک هیچ سودی واسه شما نداره و همیشه یه برچسب منفی از گوگل دارین که در آخر می تونین با فوت وفن Disavow این لینکا رو وردارین.

در ادامه این مقاله ما می خوایم تا به شما رو با روشای کمتر توجه شده در لینک بیلدینگ آشنا کنیم.

?فوت وفنای افزایش لینک بیلدینگ?
دعوایی بین کاربر و محتوا بسازین.
هیچ چیزی مثل یه دعوا نمی تونه دو نفر رو درگیر همدیگه کنه؛ اما همه دعوا و درگیریها که منفی نیستن. منظور ما از درگیر کردن کاربر با محتوا یعنی همراه بودن کاربران با متن نوشته شده از اول تا آخره طوری که که اونا تمایلی به قطع خوندن مطلب نداشته باشن.

اینجور محتوایی چه ویژگیایی باید داشته باشه:

• عنوان تکراری و بیربط به کار نبرین:

• مطلبتان بروز باشه

• از اول تا آخر مطلب حرف جدیدی واسه گفتن داشته باشین

• داستانی بنویسین. شما خبرنگار نیستین؛ بلکه یه نویسنده ای هستین که هدف شما خلق ایجاد یه متن کاربرپسنده. رک بگیم، کاربران در دنیای اینترنت بیشتر به دنبال داستان هستن که مطلب رو به اونا بگن.

• ساختاربندی داشته باشین. روزنامه که قرار نیس بنویسین!

• بدونین چی می نویسید، فقط دکمه صفحه کلید رو لمس نکنین.

? به اطلاعات خود پرستیژ به این.
همیشه بین شخص تنبل با شخصی که موفقیتایی رو به دست آورده، فرقایی در نوع برخورد هست. این مسئله هم در محتوا هم هست. چجوری؟

محتواهایی که در اونا از شکلای خاصی واسه توضیحات تکمیلی به کار گیری می شه، با متن و عنوانای باحال تر نوشته می شن و در حالت کلی به کاربران خود احترام می ذارن، بهتر از بقیه می تونن توجه بقیه رو به خود جلب کنن و بک لینک بیشتری رو دریافت می کنن.

به یه جور شما یه پوشش خیلی خاص به محتوای خود دادین. این نکته رو در نظر داشته باشین که محتوای شما اگه در شبکه ای قرار بگیره، نماینده سایت شما در آنجاه؛ پس خیلی مهمه که اونو با یه حالت و شکل زیباتری بنویسین.

? بهترینا وبرترینا رو تولید کنین
عنوان مناسب مهم ترین عامل جذب کاربران واسه خوندن ادامه متنه. در متنای خود فقطً فقط به دنبال نوشتن یه متن روزنامه واری خالی نباشین. یکی از مناسب ترین محتواها واسه تولید، معرفی بهترینای یه موضوعه؛ مثلا “۱۵ روش عالی و ساده واسه پولدار شدن ” خیلی بیشتر می تونه توجه کاربران رو نسبت به عنوان ” چیجوری پولدار شیم ” جذب کنه.

در عنوان خود از کلمات بهترین به کار گیری کنین و البته اینکه حتماً در متن خود اونا رو هم به کار ببرین؛ یعنی متن با عنوان شما همخوانی داشته باشه.

اطلاعات آموزشی بیشتر در مورد به کار گیری عنوانای جذاب

? با منابع دوست شید
جدا بودن در تولید محتوا اهمیت زیادی داره. نوشتن محتوای عادی کار خیلی سختی نیس؛ اما شما رو نمی تونه جدا کنه. کاربران بیشتر به دنبال محتواهایی هستن که نیاز اونا رو جواب بده، ازاین رو به دنبال راهی واسه تبدیل شدن سایت خود به یه منبع غنی در بخش کاریتون باشین؛ مثلا اگه موضوع اصلی سایت شما آموزش زبون انگلیسیه، همه نکات و منابع آموزشی رو در سایت خود به مرور بذارین، به این صورت سایتتون یه منبع کامل آموزش زبون انگلیسی می شه تا بقیه به سایت شما لینک بدن.

چند نکته رو بهتر در این بخش در نظر بگیرین:

• اگه به دنبال ایجاد یه سایت منبع هستین، باید اطلاعات جامعی از همه اجناس، خدمات، روش ها و نکات به کار گیری و چیزای دیگه ای به جز اینا بنویسین.

• منابع کمکی و مراکز خرید رو معرفی کنین.

• اطلاعات قرارگرفته باید به روز و دقیق باشن.

? از اینفلوئنسرها کمک بگیرین
اینفلوئنسر مارکتینگ چند سالیه که بیشتر از فوت وفنای دیگه در حال رشده. متأسفانه خیلی از شرکتا فکر می کنن که اینفلوئنسرها یعنی کسائی که دارای فالوورهای بالا در شبکه های اجتماعی هستن ، هرکسی می تونه باشه؛ ولی درواقع این تصور اشتباهه.

اینفلوئنسر یعنی کسائی که دارای محبوبیت خاصی بین مردم هستن و شما از اونا واسه تبلیغ کالا و خدمات خود به کار گیری می کنین. مهم ترین نکته در انتخاب یه اینفلوئنسر، اینه که شغل یا محبوبیت اون باید متناسب باهدف شرکت شما باشه؛ یعنی به کار گیری رونالدو واسه تبلیغ پوشک بچه نه فقط خنده داره، بلکه به وجهه هر دو طرف هم آسیب می رسونه.

کاربران در دنیای مجازی، تبلیغاتی رو که بیشتر به وسیله اینفلوئنسرها دنبال می شه و به اشتراک می ذارن.

در انتخاب اینفلوئنسر به این نکات دقت کنین:

• بخش کاری شخص اینفلوئنسر باید باهدف تبلیغ شما برابر باشه.

• اینفلوئنسر باید هدف تبلیغات و فوت وفنای اونا آشنایی داشته باشین یا به اون قبل از شروع، آموزشای نیاز به این.

? خشک نباشین، رویدادی برگزار کنین
کمپین یکی از بهترین وسیله ها واسه دریافت بک لینکه. طراحی کمپین یه فعالیت به طور کاملً تخصصیه که هدف پایانی اون، برندینگ آنلاین شرکته. یه اتفاق یا کمپین اگه جذاب ایجاد شه، کاربران اونا رو در صفحات شخصی خود به اشتراک می ذارن و این به معنی مشاهده آگهی شما به وسیله آدمایی دیگری و ورود اونا به صفحه سایتتانه.

? لابی بزنین البته از راه پست مهمون
با بزرگان و همکاران بخش خود آشنا شید و به همکاری با یکدیگر به این. بهترین روش همکاری هم به کار گیری فوت وفن پست مهمونه.

پست مهمون یعنی پستی که شما به شکل تخصصی واسه سایت دیگه باهدف برابر، می نویسید و فقط نام و نشانی لینک سایت خود رو در قسمت منبع اونا معرفی می کنین. نکته مهم در نوشتن پست مهمون اینه که:

• سایتی که انتخاب می کنین باید باهدف شما برابر باشه.

• مطلب شما باید به طور کاملً تخصصی و طبق کسب وکارتون باشه و اینکه کپی هم نباشه.

• شما فقط مجاز به معرفی نام اصلی برند خود (نه کلمه کلیدی) در قسمت معرفی منبع هستین.

پست مهمون رو با رپرتاژ اشتباه نگیرید. در رپرتاژ شما با نوشتن مقاله تلاش در معرفی خدمات یا کالای خود دارین و از راه کلمات کلیدی اصلی بک لینک می گیرین؛ ولی در پست مهمون شما یه مطلب تخصصی بدون لینک و دریافت هزینه ای، می نویسید. هم اینکه واسه قرار رپرتاژ آگهی، نیاز به پرداخت هزینه هستین؛ ولی در پست مهمون همچین چیزی وجود نداره.

? فقط نشر دهنده نباشین، کمی پخش کننده باشین
خیلی از نویسندها بدون سایت به دنبال مکانی واسه انتشار نوشته های خود در دنیای اینترنت هستن. شما خیلی راحت با دعوت از این نویسندها، نوشته های اونا رو که مربوط به فعالیت شماس رو در سایت خود بذارین و به یه جور منتشر کنین؛ فقط نکته مهم اینکه باید از اونا بخواین که متن قرار داده شده رو در صفحات خود و دیگه جایا منتشر کنه البته خود نویسنده هم واسه نشون دادن تواناییای خود این کار رو انجام میده.

تکنیکای مختلفی واسه سئو و بهینه سازی سایت یا همون (SEO) به کار گیری میشن که هرکدوم بسته به راه و روش اجرایی که در قبل می گیرن، موردقبول یا نبود پذیرش الگوریتم موتورهای جستجو هستن. یه راه عادی واسه دسته بندی این روش ها در دنیای مجازی، با به کار گیری اصطلاح کلاهه. طبق این ملاک، سه نوع روش بهینه سازی و سئو سایت هست : روش بهینه سازی کلاه سفید، روش بهینه سازی کلاه مشکی و روش بهینه سازی کلاه خاکستری.

ما در این مقاله تکنیکای کلاه سفید و این که کلاه سفید یکی از امن ترین روشای سئو هستش رو بررسی می کنیم.
سئو کلاه سفید یه روش مورد به کار گیری واسه سئو هستش که به طور کامل مورد تایید موتورهای جستجوئه و دارای خیلی از مهارت هاس در حالی که بعضی از این مهارت ها رو میشه واسه بعضی از تکنیکای مشکی و سفید و خاکستری گفت ولی احتمال داره که سایت به وسیله موتورای جستجو به خاطر پایین پا گذاشتن قوانین جریمه شن.
با این حال، این واقعا ارزش خطر به کار گیری راه مشکی و سفید و یا خاکستری رو نداره، چون که اگه یه سایت جریمه شه تا حد خیلی از SERPا از بین میره و در اون زمان ممکنه که به یه کار و کاسبی موفق آسیب وارد کنین.

به چه دلیل سئو کلاه سفید بهترین روش واسه سئو و بهینه سازی سایت شماس؟

به جز از آن چیزی که در بالا ذکر شد سایتایی که از کلاه سفید به کار گیری می کنه در دراز مدت بهتر با افزایش ترافیک رو به رو می شن در حالی که اگه سایتی از روشای جز اصولی به کار گیری کنه یه بار رتبه بندی شده و این در همون مدت وقتی که اونو انجام میده و در درازمدت نتیجه نمی گیره و به وسیله گوگل به احتمال فروان جریمه و پنالتی می شه.

سئو کلاه سفید شامل چیه:

محتوای منحصر به فرد و با کیفیت واسه هر سایتی لازمه که باید شامل محتوای وبلاگا، مقالات و چیزای دیگه ای به جز اینا یاشد در حالی که میشه اونو با به کار گیری کلمات کلیدی در صفحه مناسب پر کرد، تراکم باید رعایت شه میشه با تقریبا کم کلمه کلیدی رو به عنوان چاشنی محتوا در نظر بگیرین.چگالی کلمات کلیدی ( نسبت کلمات کلیدی به بقیه کلمات تو یه صفحه رو چگالی یا تراکم کلمات کلیدی می گن) در بیشتر موارد، در به روز رسانی گوگل، خیلی از مطالب نوشته شده سایتا به طور عادی ، شامل کلمات کلیدی هستن که گوگل به سرعت اونا رو تشخیص میده.

وبلاگ نویسی مهمون یه راه ساده و موثر واسه ساخت مشخصات لینک یه سایته. یه پست مهمون باید نشانی مربوط به عنوان سایت باشه ایده پست مهمون واسه اینه که یه پیوند طبیعی به سایت شما ساخته میشه و این واسه سئو تا وقتی که لینک با کیفیت وجود داشته باشه خیلی خوبه.

رابطه داخلی و تاثیر بر سئو سایت

رابطه داخلی مهمه چون باعث می شه که موتورای جستجو ساختار یه سایت رو راحت تر بخونن واسه گرفتن رتبه برتر ،باید crawl (اسپایدر) موتورجستجو قادر به خزیدن در هر صفحه سایت باشه.
موتورهای جستجو به خاص گوگل به تعدد ارتباطا به سایت شما حساس هستن و اونو در رتبه سایت شما اثر میدن یه صفحه لینکستان بسازین و به سایتهای مشابه، نه حریف، سایت خود رابطه بدین، به خاص سایتهائی که در موتورهای جستجو رتبه خوبی دارن از سایتای دیگه بخواین که به سایت شما به یه جور رابطه برقرار کنن.
بهینه سازی و سئو سایت بیشتر از حد خیلی با اهمیته افزایش سرعت بروز رسانی محتوا و ساختار واسه این موتور جستجوا بسیار حیاتیه عنوانا و متا تگای در سراسر سایت باید استوار باشن که محتوای تغییر داده شده رو به شکلی مطلوب نشون و از آن مراقبت کنن.

نقش عنوان در سئو و بهینه سازی سایت

عنوان، اولین چیزیه که مردم با اون در موتورهای جستجو روبه رو می شن عنوانه وجود کلمات فارسی با استاندارد یونیکد به وسیله موتور جستجوی گوگل شناسائی می شه مهمترین کلمات کلیدی سایت خود رو در اول عنوان سایت خود بذارین.
یعنی کلمات کلیدی باید به درستی در سراسر متن به کار روند و این که محتوا باید شامل استاندارد بالایی از املا و دستورات زبون باشن کلمات کلیدی رو با کاما از یکدیگر جدا کنین با این روش در دست کم جا، امکان ترکیبات متنوعی از کلمات کلیدی سایت شما گذاشته می شه. رعایت کردن این نکات یه عامل مهم در خوانایی محتواس.

تاثیر لینکای طعمه واسه بهینه سازی و سئو
عنوانا و متنای قوی ، کوتاه و منحصر به فرد بسازین که محتوای سایتتون رو دقیق توضیح کنه هم اینکه تلاش کنین که واسه هر صفحه از توصیفای جور واجور به کار گیری کنین تا با خزیدن عنکبوتا در هر بخش چیزای متفاوت مربوط به محتوای هر صفحه ببینه.
لینک طعمه شاید مهمترین بخش واسه بهینه سازی و سئو و شاید سخت ترین اونم هست. لینک طعمه توضیح یه فراینده که در اون محتوا فقط واسه تحریک کردن لینک دهنده به اون ساخته میشه محتوا می تونه یه داستان اخبار، سرفصل احساسی، مقالات به درد بخور مثل چیجوری …؟، و محتوای آموزنده و یا حتی مورد بحث باشه.