لیست پایان نامه های جدید رشته مدیریت


بهینه سازی زمان بندی وظایف در گرید با بهره گرفتن از الگوریتم های ترکیبی

بهبود اجرای مدیریت زنجیره تامین در شرکت گاز استان گیلان

وضعیت رقابت پذیری بین شرکت های بیمه استان گیلان در قالب یک مدل علّی

 ورودی­ها و خروجی­های موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکت­های کوچک و متوسط شهر کرمانشاه

گرایش کارآفرینانه شرکت در موفقیت محصول جدید صادراتی تحت سطوح مختلف شدت رقابت و سرمایه مالی

فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران

ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت¬مندی مدیران

تکنیک های حسابداری مدیریت استراتژیک دراهداف سازمان ها

میزان اثربخشی نظام  عملکرد جدیدکارکنان ازدید مدیران وکارکنان اداره کل ورزش وجوانان

کیفیت خدمات درمانی بر اساس شیوه خدمات ارائه شده از منظر ادراکات و انتظارات مشتریان

کاهش خطاهای انسانی در عملیات مالی با بهره گرفتن از مدل سه‌شاخگی

استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک

 همسویی اهداف فردی و سازمانی

نرخ حاشیه سود بانکی در بانک انصار

عوامل مؤثر بر رضایت­مندی و تعهد مشتری به برند

تصویر برند بانک مسکن و ارائه راهبردها در جهت بهبود آن

 تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان

بهبود تصویر برند بانک سینا در میان مشتریان

ایجاد تمایل به خرید الکترونیکی در فضای مجازی

انتخاب برند

ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر

شرکت در انتخاب استراتژی های ورود به بازار بین المللی

تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی

عملکرد تشکیل گروه های کاری رسمی و آن در چابکی نیروی کار سازمان تامین اجتماعی

علل عدم تمایل  مددجویان به  اجرای طرحهای اشتغال و خودکفایی

عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه

سطح نیمه قوی  بااستفاده از ضریب قیمت به سود سهام در بورس اوراق بهادار تهران

ریسک و بازده در سرمایه گذاری های جایگزین طلا، ارز و سهام

رفتارسپرده ها درصنعت بانکداری ایران

راهکارها و چالش‌های تغییر رویکرد از مالیات ستانی سنتی به الکترونیکی

ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها

 رابطه میان خلاقیت مدیران و انگیزه کارکنان مورد مطالعه

 رابطه تفکر استراتژیک و سرمایه های فکری با عملکرد شرکت

 کارآفرینی استراتژیک و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی درشرکتهای صنعتی

 عملکرد بازاریابی و ایجاد یک مزیت رقابتی

 سرمایه فکری و عملکرد مالی شرکتهای تولیدی پذیرفته شده در بورس

 توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری

 تصویر ذهنی از برند با وفاداری مشتریان

 تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن

 پیروی سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با میانجیگری سرمایه اجتماعی

 ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان

 اجزای تعهدی سود با میزان هموارسازی سود و فرصت­های رشد در شرکت­های پذیرفته­ شده در بورس

 رابطه اندازه شرکت با ساختار سرمایه با تاکید بر سطوح مختلف رقابت بازار محصول ، سودآوری و نقدینگی

ویژگی‌های شخصیتی مصرف‌کننده بر شخصیت برند و وفاداری به برند

نتایج بازخورد عملکرد بر انگیزش در سطح کارکنان

مؤلفه های کنترل مدیریت فروش در گرایش به کارآفرینی سازمانی در بین کارکنان بخش فروش فروشگاه های زنجیره ای اتکا

موانع بهبود  نیروی انسانی برمدیریت بهینه سازی منابع انسانی و  کارکنان

مدیریت کیفیت زنجیره تأمین با بهره گرفتن از سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی

مدیریت استعداد راهبردی بر عملکرد و تعهد سازمانی

متغیرهای نسبت فعالیت معاملاتی، ریسک و تنوع پرتفوی بر بازده مازاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری

گرایش کارآفرینانه و تعهد­­ سازمانی بر عملکرد صادرات

گرایش بازار ادراک‌شده و گرایش نوآوری ادراک‌شده بر وفاداری الکترونیکی

 امنیتی پیکارجویان معارض در عراق بر محیط امنیتی جمهوری اسلامی ایران

قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM

امکانات تفریحی در افزایش مدت توقف گردشگران در قم

مدل سازی دومرحله ای با الگوریتم ژنتیک برای حل مسئله برنامه¬ریزی دروس دانشگاهی

گردشگری، انگیزه ها و آن

شناسایی و رتبه بندی افزایش توان مالی تامین کنندگان با بهره گرفتن از تکنیک D-ANP

شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواسته‌های مشتریان

 ارتباط بین ساختار سرمایه و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

کشور سازنده و تصویر برند بر قصد خرید مشتریان ایرانی

بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان

آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان

پیش ­بینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی

پیش بینی ورشکستگی مالی در شرکت‌های تولیدی بورس اوراق بهادار تهران

پتانسیل‌سنجی جاذبه‌های گردشگری شهرستان هریس با تاکید بر معرفی بازارهای جدید

پیش بینی تقاضا برای فرآورده های سوختی نفتی بر مبنای روش های فرا ابتکاری علف های هرز

برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری در استان گلستان

بررسی، تحلیل و کشف چارچوب های برنامه ریزی برای جهان در سازمان ملل

و امکان سنجی استقرار صنعت بازیافت کشتی در منطقه آزاد اروند

نگرش مصرف کننده ایرانی به کشور محل ساخت در صنعت پوشاک

و جایگاه حمل و نقل هوایی در توسعه گردشگری مذهبی در کلانشهر مشهد

دفتر مدیریت پروژه (PMO) در ایجاد بسترهای مناسب جهت پیاده‌سازی مدیریت دانش

قابلیتهای توسعه گردشگری رویداد در استان گلستان

اعتماد الکترونیک در وب سایت های گردشگری

راهکارهای ارتقای خدمات الکترونیک بانک پاسارگاد

 هوش هیجانی کارکنان و ارتباط سازمان با مشتری

 بازاریابی کارآفرینانه برتوسعه صنعت گردشگری با تمرکز بر ویژگی های مدیران

تطبیقی گردشگری مذهبی در کلانشهرهای ایران

مدیریت دانش بر اثر بخشی واحدهای تولیدی – صادراتی صنایع لبنی استان مازندران

عناصر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید خدمات از آزمایشگاه های کالیبراسیون در صنعت فولاد

 شخصیت برند و تجانس بر وفاداری مشتریان با توجه به متغیر تعدیل گر جنسیت

دورکاری بر عملکرد سازمانی با توجه به فرسودگی شغلی و کیفیت زندگی

ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان

اولویت بندی استراتژی های اکتساب تکنولوژی در صنعت پتروشیمی ایران با بهره گرفتن از روش های تصمیم گیری چند معیاره

امکانسنجی پیاده سازی فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی RFIDدر مبارزه با قاچاق کالا

امکان سنجی بکارگیری مربی گری (Coaching) در فعالیت های آموزش و بهسازی منابع انسانی

آسیب‌شناسی طرح پاداش افزایش تولید با رویکرد مدل تعالی منابع انسانی با بهره گرفتن از تکنیک دلفی فازی

  عملکرد تولید با رویکرد تولید ناب با بهره گرفتن از تکنیک DEA در بنگاه های کوچک و متوسط

 عملکرد با محوریت کارت امتیازی متوازن پایدار(SBSc)

 پذیرش سیستم مدیریت اطلاعات پروژه در سازمان‌های تسهیلگر در حوزه فناوری پیشرفته

ارائه مدل مطلوب توسعه زیر ساخت‌های صنعت چرم

همسوئی استراتژی‌های بازاریابی و تولید در صنعت سیم و کابل

تنوع فرهنگی در توسعه گردشگری، مطالعه موردی کشورهای ایران، انگلستان و مالزی

شناسایی و عوامل  آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­کارگیری بازار الکترونیکی

پایان نامه

مکان­یابی استقرار کیوسک­های خودپرداز بانک ملت با بهره گرفتن از مدل ریاضی حداکثر پوشش، با راه حل الگوریتم ژنتیک

ارشد: مقایسه­ ی تطبیقی اعتماد برند بانک­های دولتی و خصوصی بر مشتریان

ارشد: مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی

مدل اندازه گیری کیفیت خدمات خرده فروشی RSQS

عوامل مؤثـّر بر برند گردشگری استان گیلان

ارزش ویژه برند در شرکت های دانش بنیان

امنیت شغلی درفعالیت، روحیه وراندمان کاری کارگران

طراحی و تدوین استراتژی‌های مناسب برای محصولات موسیقایی ایرانی با رویکرد صادرات با بهره گرفتن از تکنیکSWOT

طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری برند با رویکرد پویایی سیستم

شناسایی والگوی مناسب بودجه ­ریزی درسازمان تامین اجتماعی

شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه صادرات کنسرو تون ماهی

شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط

شناسایی و عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران

شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استقرار مراکز سنجش شایستگی و ارائه مدلی برای آن

شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر

شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار موفقیت آمیز بودجه­ریزی بر مبنای عملکرد از نظر کارشناسان بودجه ریزی

شناسایی عارضه ها و مشکلاتی که سازمان به آنها مبتلا است با توجه به وزن و اهمیت آنها

شناسایی تنگناهای صادرات نرم افزار و راهکارهای برای رفع آن

سنجش سواد مالی دانشجویان و ارتباط آن با رفاه ذهنی و مالی آنها

روشی برای  عملکرد واحدهای تصمیم ­گیری مبتنی بر تحلیل پوششی داده­ها و وزن­های مشترک

 ارائه مدلی برای انتخاب استراتژی مدیریت دانش

رتبه بندی مالی شرکت های تولید کننده مواد غذایی و آشامیدنی حاضر در بورس اوراق بهادار

رتبه بندی استراتژی مدیریت دانش با بهره گرفتن از رویکرد تلفیقی ANP و DEMATEL

تلفیق تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها DEA با کارت امتیازی متوازن BSC برای  و مقایسه عملکرد شعب بانک تجارت

تخصیص منابع مدیریت کیفیت به استراتژی­های کیفیت با بهره گرفتن از تحلیل شبکه­ای فازی و برنامه­ریزی آرمانی

تحلیل و بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان 

تحلیل موقعیت و وضعیت شرکت های بیمه خصوصی فعال در ایران

تحلیل ارتباط توسعه پایگاه های الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران

رفتار مصرف کنندگان حقوقی  در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محور

میزان نهادینه شدن کارت امتیازی متوازن بر عملکرد مالی

شیوه های تصمیم گیری مدیران  بر عملکرد سازمان

سازمان گردشگری استان گیلان بر پویایی اشتغال

رقابت بازار بر نوسانات سود شرکت های صنایع غذایی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توانمند سازی دانش آموزان مدارس هوشمند بابلسر از دید معلمان

آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

پیش¬بینی میزان سپرده¬ها با بهره گرفتن از روش¬های خطی ARIMA و غیر خطی

وضعیت کارآفرینی در صنایع کاشی و سرامیک استان قزوین

بهینه سازی هزینه های سازمان خدماتی با نگاه موردی به شرکت کشتیرانی

و استراتژی های ممکن در مدیریت کانتینرهای خالی موجود در بندر خرمشهر

و شناسایی مناطق طبیعی گردشگر پذیر اطراف شهر ایلام

فرهنگ یادگیری پویا بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط برای شروع فعالیت در بازار خارجی

استراتژی­های مدیریت بر خود مدیران بر رفتار شهروندی سازمانی دبیران مدارس

میزان ارتباط بین معیارهای توانمندساز و معیارهای نتایج مدلEFQM

میزان اثربخشی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی انجام شده در شرکت برق منطقه‌ایی یزد

موانع توسعه بیمه های الکترونیک در شرکت های بیمه

مکانیزمهای مختلف مشتریان در مواجه با نارسایی خدمات و شهرت برند بر آن

مسائل استراتژیک و ترسیم نقشه استراتژی برای دفاتر پیشخوان دولت

عوامل تأثیرگذار بر انتخاب مقاصد مسافرتی مشتریان آژانس های مسافرتی و گردشگری استان مازندران

عملکرد شرکتهای بورسی قبل و بعد از اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها

 رابطه کارکردهای مدیریت زنجیره تامین، مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی

  و ریسک غیر سیستماتیک و بازده با رویکرد تلفیقی TOPSIS – DEA

 رابطه حاکمیت شرکتی و رقابت بازار محصول با سیاست تقسیم سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

 سطح ارگونومی و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان

 رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارشناسان شرکت توزیع برق

بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر

 رابطه ارزش منابع انسانی و بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش

عوامل آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت پگاه فارس در زمینه محصولات لبنی

تغییرات شاخص بازار سهام و نرخها ی ارز و سود  بانکی بر رفتار سپرده گذاران و عملکرد مالی در  صنعت بانکداری

بکارگیری فناوری اطلاعات بر هزینه­ های کیفیت

بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی علمی و پژوهشی مجازی بر عملکرد اعضای هیأت علمی

ا ستراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید

ارتباط بین نابی، چابکی سازمانی و رقابت پذیری سازمانی

ارتباط بین سکوت سازمانی و نگرش های شغلی در ادارات تربیت بدنی

ارتباط بین جهت یابی ‏اطلاعات مشتری و  سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

ارتباط ارزش افزوده اقتصادی(EVA)، ارزش افزوده سهامدار(SVA)

اثربخشی مخارج تبلیغات بر وفاداری مشتری

اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی

انتخاب تجهیزات جهت اجرای CM با بهره گرفتن از تکنیک‌ها‌ی ANP وTOPSIS

امکان‌سنجی و  تطبیقی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند روش‌شناسی

 عملکرد با بهره گرفتن از مدل‌های تحلیل‌پوششی‌داده‌ها

 عملکرد با بهره گرفتن از تکنیک ترکیبی تحلیل پوششی داده ها

 توسعه اکوتوریسم با رویکرد استراتژیک

 تامین‌کنندگان شرکت صنایع فولاد مازندران با بهره گرفتن ازتکنیک‌های MADM

 اثر بخشی تبلیغات در شرکت های خدماتی

ارتباط بین غنی سازی شغلی با تعهد سازمانی و رضایت شغلی در سازمان تامین اجتماعی

ارائه روشی برای  عملکرد و پروژه ها با بهره گرفتن از مدل ترکیبی BSC و QFD

ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان

اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد

تدوین راهکارهای بهبود ارتباطات بین سازمانی با تمرکز بر فناوری اطلاعات

یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان

مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)

مبادله رهبر – عضو در هوش هیجانی و خلاقیت کارکنان اداره کل حمل و نقل و پایانه ­های استان گیلان

توسعه کارآفرینی در تعاونی‌های گردشگری؛ مطالعه موردی تعاونی‌های گردشگری استان مازندران

سیاست های سرمایه در گردش بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

رهبری دانش مدار بر مدیریت دانش در کتابخانه های عمومی استان گیلان

بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش  (مورد كاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب)

بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه  ایران در شهرستان رشت

آموزش کارکنان در کیفیت خدمات با توجه به تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان امور مالیاتی استان گیلان)

ارشد: مقایسه دیدگاه های اعضای هیئت علمی و دانشجویان درباره کاربرد مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش (مطالعه موردی:دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه)

ارشد: مقایسه محرك رضایت مشتری بر تصویر، اعتماد و وفاداری مشتری به تفكیك گروه­های اجتماعی در مشتریان بانك سپه منطقه كرمانشاه

با موضوع : مطالعه و تمایلات رفتاری مشتریان (تحلیل مقایسه ای میان بانک های دولتی و خصوصی)

با موضوع : مطالعه حاکمیت شرکتی و مالیات بر ارزش افزوده در شركت سهامی مخابرات استان هرمزگان

با موضوع : مطالعه فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)

مطالعه رهبری استراتژیک،توسط منابع انسانی ومنابع مالی برپیاده سازی برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت استفاده از زغال سنگ درصنایع

با موضوع : مطالعه اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه).

لسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )

کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملت

کاربرد تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره برای  عملکرد مالی شرکت های انبوه­ سازی در بازار بورس سهام

شناسایی و الویت بندی ویژگی های کیفیت بااستفاده ازمدل کانو  و و  نتایج و الویت بندی نیازها با روش AHP و ارتباط آن بارضایت مشتریان در صنعت سیمان

شناسایی و ریشه یابی عوامل بحرانی ادعا در حوزه های زمان و هزینه از دیدگاه        کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران

شناسایی و رتبه بندی مقایسه عوامل مؤثر بر انتخاب برندهای چسب موجود در بازارهای پرفروش و کم فروش شرکت پرهیز کالا مهر

شناسایی و رتبه بندی  هوشمندی کسب و کار جهت موفقیت فرآیند تجاری سازی فناوری در شرکت های دانش بنیان: مطالعه موردی واحدهای مستقر در پارک های علم و فناوری تهران ، خراسان رضوی و سمنان

شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی با بهره گرفتن از مدل7s (مطالعه موردی:شرکت صبا ویژن)

شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیرگذار بر فرایند انتقال تکنولوژی در صنایع لبنی تهران

پایا نامه شناسایی و دسته‌بندی عوامل مؤثر بر خودپنداره و رابطه آن با انضباط كاركنان اداره كل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی

شناسایی و عوامل گذار بر توسعه تجارت سیار در شهر کرمانشاه (مطالعه موردی : استفاده کنندگان گوشی تلفن همراه )

شناسایی و فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری (مورد مطالعه شهرستان مشهد)

موفقیت کارآفرینان برتر استان هرمزگان  با بهره گرفتن از تکنیکهایMADM

شناسایی و توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موری: شعب بانک سپه شهر بوشهر)

شناسایی و الویت بندی اثربخشی تبلیغات پیامکی(sms)، بر مشتریان محصول گردشگری  ( مطالعه موردی : شهر همدان )

شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانك سپه  استان قزوین و آنها بر رضایت و نتایج رفتاری آنان

شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی

شناسایی بی تفاوتی  سازمانی  در شرکت های نفتی استان کرمانشاه

شناسایی عوامل كلیدی مؤثر در پیاده­سازی موفقیت آمیز سیستم ERP در پژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعات

شناسایی جرایم اینترنتی حوزه بانکداری و روشهای پیشگیری از آن )مطالعه موردی بانک ملی شهرکرمانشاه)

شناخت فرهنگ‌سازمانی حاکم و آن بر عملکرد کارکنان قوه قضائیه- مرکز امور شوراهای حل اختلاف

شناخت عوامل مؤثر بر استقرار موفق BPR و این عوامل جهت استقرار موفق BPR در بانك گردشگری است.  

سنجش  مالی شرکت های دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با بهره گرفتن از مدل های ابر کارای تکنیک DEA و رابطه آن با  بازده سهام

سنجش عوامل گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی

سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا

 رابطه ویژگیهای شخصیتی ورفتار شهروند سازمانی با توجه به رضایت شغلی وتعهد سازمانی  کارکنان بانک مهر اقتصاد استان گیلان

 رابطه هوش استراتژیک مدیران با توسعه سازمانی و رفتار کارآفرینانه در سازمان‌های دولتی ( استان مازندران مطالعه موردی: اداره کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی ) 

 رابطه مدیریت تحول آفرین و اثر بخشی ارتباطات سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی

 رابطه کارآفرینی  و تامین مالی از طریق بدهی در شرکت های پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار تهران

 رابطه جو اخلاقی با نیت ترک خدمت از طریق رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهر رشت

رابطه پاداش اجتماعی با اعتیاد به کار، تعهد سازمانی                    و فرسودگی شغلی کارکنان بیمارستان  حضرت امام خمینی(رض) ساری

 هوش هیجانی با تعارض و خلاقیت کارکنان در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

 مؤلفه های اخلاق کار اسلامی وتعهد شغلی کارکنان و مدیران در دانشگاه پیام نور مرکز شیراز

 مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی با توجه به تعدیل گر عوامل محیط خارجی (در شعبات شرکت های بیمه استان گیلان)

یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM)

مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی

مبادله رهبر – عضو در هوش هیجانی و خلاقیت کارکنان

توسعه کارآفرینی در تعاونی‌های گردشگری

سیاست های سرمایه در گردش بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس

رهبری دانش مدار بر مدیریت دانش در کتابخانه های عمومی

 شفافیت اطلاعات مالی و ریسک سقوط قیمت سهام در شرکتهای پذیرفته در بورس اوراق بهادار

بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش

بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه

 الگو های کسب وکار با عملکرد شرکتهای فعال در شهرکهای صنعتی استان گیلان

آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان

آموزش کارکنان در کیفیت خدمات با توجه به تعهد سازمانی

«بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک‌های ایران

 رابطه بهره برداری از فرصت های فناوری با عملکرد مالی شعب بانک سپه استان گیلان

نحوه استفاده از یک ابزار اندازه گیری و روش مدیریتی استراتژیک قابل قبول

ارشد: مقایسه دیدگاه های اعضای هیئت علمی و دانشجویان درباره کاربرد مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش

   مقایسه محرك رضایت مشتری بر تصویر، اعتماد  و وفاداری مشتری

 رابطه آموزش و اثربخشی سازمانی در شرکت های تولیدی شهرک صنعتی رشت با توجه به تعدیل گر فرایند مدیریت دانش

با موضوع : مطالعه و تمایلات رفتاری مشتریان

با موضوع : مطالعه حاکمیت شرکتی و مالیات بر ارزش افزوده در شركت سهامی مخابرات

با موضوع : مطالعه فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد

با موضوع : مطالعه رهبری استراتژیک،توسط منابع انسانی ومنابع مالی برپیاده سازی برنامه های کوتاه مدت

با موضوع : مطالعه اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات

 رابطه  بین ساختار سازمانی و عملکرد سازمانی با میانجی­گری نوآوری خدمات در بانک­ها و موسسات مالی استان گیلان  

مدیریت ریسک و  شعب بانک سپه استان گیلان در چارچوب DEA شبکه ای

مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها

مدلسازی توانمندی كاركنان استانداری چهارمحال و بختیاری و فرمانداری های تابعه در افق  1404

درک ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در آژانسهای های گردشگری استان گیلان

کاربرد شبکه های عصبی برای شناسایی مشتریان راضی خدمات بانکداری

کاربرد تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره برای  عملکرد مالی شرکت های انبوه­ سازی

قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاری

عوامل مؤثر بر پذیرش بانكداری الكترونیك در میان مشتریان بانك ملت استان اردبیل

طراحی نقشه استقرار هوش تجاری در بانک رفاه کارگران استان کرمانشاه

طراحی مدل حل تعارض در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)

چالش های بیمه اجباری سازمان تامین اجتماعی و آن بر اشتغال (مطالعه موردی بیمه شدگان شهر دزفول)

تئوری نمایندگی: مبنای بنیادی حسابرسی در شرکت های سرمایه گذار مدار ایران

تعیین افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در بانک ملی ایران (مطالعه موردی؛ اداره امور شعب جنوب تهران)

تعیین رابطه میان هوش فرهنگی و استراتژی مدیریت تعارض مطالعه موردی شرکت پالایش نفت کرمانشا

تعیین بازاریابی داخلی و رضایت مشتری در شرکت­های پخش دارویی در استان کرمانشاه

تعیین درماندگی مالی بر میزان مدیریت سود، در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

تعیین اولویت و رتبه بندی ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و نیمه خصوصی در شهر شیراز

تدوین مدل مدیریت منابع‌انسانی مشتری‌مدارانه  در بانک‌های تجاری خصوصی کشور

تدوین ماتریس SWOT با تکیه بر مدل های FMEA و SMEA در بانک ها (مطالعه موردی:بانک مهر اقتصاد استان گیلان)

پاین نامه تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های الکترونیکی کشور)

تحلیل  شرکتهای بیمه خصوصی کشور (رویکرد و تحلیل پوششی داده ها

تحلیل ارتباط تعهد سازمانی و تعهد حر فه ای در معلمان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی استان کردستان

تجزیه و تحلیل ارتباط پویای میان سرمایه گذاری، درآمد و سود سهام پرداختی در بورس اوراق بهادار

وابستگی شغلی کارکنان زندان‌های استان گیلان با تأکید بر  رهبری تحول‌گرا

کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران)

ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یك مدل علّی در بازار لوازم خانگی استان گیلان

سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی بر  عملکرد کارکنان (مطالعه موردی شرکت تولیدی صنعتی فراسان در سال1393)

طراحی چارچوب مفهومی سیستم مدیریت ایده ها در بخش دولتی

طراحی الگوی بازاریابی آموزش­ عالی در ایران

شناسایی و الویت بندی ویژگی های کیفیت بااستفاده ازمدل کانو  

شناسایی و سنجش قابلیت‌های رهبری کارآفرینانه در سازمان اتوبوسرانی کرج

شناسایی و ریشه یابی عوامل بحرانی ادعا در حوزه های زمان و هزینه از دیدگاه کارفرمایان

تاثیرسرمایه فکری،نوآوری واستراتژی سازمانی بر عملکرد مالی شرکت مطالعه موردی بیمه ایران شعبه سرپرستی استان گیلان

شناسایی و ریشه یابی عوامل بحرانی ادعا در حوزه های زمان و هزینه

شناسایی و رتبه بندی مقایسه عوامل مؤثر بر انتخاب برندهای چسب موجود در بازار

شناسایی و رتبه بندی  هوشمندی کسب و کار جهت موفقیت فرآیند تجاری سازی

شناسایی و رتبه بندی  براستراتژی فروش خدمات تلفن همراه

ویژگی های اجتماعی- جمعیتی کارکنان نظام بانکی بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک ملّت در استان گیلان)

هوش هیجانی بر عملكرد شغلی كاركنان از طریق رفتار سیاسی در شرکت گاز استان گیلان

شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی

هوش تجاری بر عملکرد بازرگانی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری استان گیلان

شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیرگذار بر فرایند انتقال تکنولوژی در صنایع لبنی

شناسایی و رتبه بندی عناصر تفکر استراتژیک در دانشگاه جهت جذب دانشجویان خارجی

شناسایی و دسته‌بندی عوامل مؤثر بر خودپنداره و رابطه آن با انضباط كاركنان

شناسایی و عوامل گذار بر توسعه تجارت سیار در شهر کرمانشاه

شناسایی و فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری

میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک و چالشهای آن مورد مطالعه:شهرک صنعتی شهرستان  دورود

موفقیت کارآفرینان برتر

شناسایی و توسعه بانکداری الکترونیک

مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)

شناسایی و الویت بندی اثربخشی تبلیغات پیامکی

شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانك سپه  استان قزوین

مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف­کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای در استان گیلان)

شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان

شناسایی بی تفاوتی  سازمانی  در شرکت های نفتی

شناسایی عوامل كلیدی مؤثر در پیاده­سازی موفقیت آمیز سیستم ERP

شناسایی جرایم اینترنتی حوزه بانکداری و روشهای پیشگیری از آن

شناخت فرهنگ‌سازمانی حاکم و آن بر عملکرد کارکنان قوه قضائیه

شناخت عوامل مؤثر بر استقرار موفق BPR و این عوامل جهت استقرار موفق BPR

سنجش  مالی شرکت های دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

سنجش عوامل گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری

سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی

رهبری معنوی ویادگیری سازمانی دراداره کل صداوسیمای مرکز مازندران

رابطۀ مدیریت دانش و نوآوری سازمانی در گمرک جمهوری اسلامی ایران

 رابطه ویژگیهای شخصیتی ورفتار شهروند سازمانی با توجه به رضایت شغلی

 رابطه هوش استراتژیک مدیران با توسعه سازمانی و رفتار کارآفرینانه در سازمان‌های دولتی

مدیریت تحول آفرین و اثر بخشی ارتباطات سازمانی ادارات ورزش و جوانان

 رابطه کارآفرینی  و تامین مالی از طریق بدهی در شرکت های پذیرفته شده در بورس

 رابطه فلسفه اخلاقی و رفتار فراکارکنان شرکت گاز استان گیلان

 رابطه جو اخلاقی با نیت ترک خدمت از طریق رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران

 رابطه پاداش اجتماعی با اعتیاد به کار، تعهد سازمانی  و فرسودگی شغلی کارکنان بیمارستان

 هوش هیجانی با تعارض و خلاقیت کارکنان در اداره آموزش و پرورش

 مؤلفه های اخلاق کار اسلامی وتعهد شغلی کارکنان

 مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی

 الگو های کسب وکار با عملکرد شرکتهای فعال در شهرکهای صنعتی

 رابطه بهره برداری از فرصت های فناوری با عملکرد مالی شعب بانک سپه

مدیریت ریسک اعتباری بر عدم ایجاد مطالبات در بانک ها ( مطالعه موردی: بانکهای خصوصی)

 رابطه آموزش و اثربخشی سازمانی در شرکت های تولیدی شهرک صنعتی رشت

ادراک رهبری خدمتگزار و عملکردکارکنان شرکت گاز استان گیلان

 رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان

مدیریت دانش بر عملکرد سازمان­های خصوصی( مطالعه موردی بانک انصار شعب غرب تهران)

 رابطه  بین ساختار سازمانی و عملکرد سازمانی با میانجی­گری نوآوری خدمات در بانک­ها

درک ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در آژانسهای های گردشگری

 شفافیت اطلاعات مالی و ریسک سقوط قیمت سهام

حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری

مدیریت استعداد بر جانشین پروری  و شایسته سالاری در بین کارکنان سازمان آموزش فنی  و حرفه ای مرکز استان مازندران

چالش های بیمه اجباری سازمان تامین اجتماعی و آن بر اشتغال

گرایش کارآفرینانه بر میزان صادرات با توجه به نوآوری و یادگیری سازمانی(مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط استان تهران)

فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط  (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت)

سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود

ریسک و ارزش شرکت بر میزان افشای اختیاری  در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

رهبری تحول‏آفرین بر بهبود مزیت رقابتی شرکت همراه اول در مقایسه با شرکت ایرانسل

توانمندی در اجرای ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری مدیریت کیفیت بر عملکردنواوری با توجه به میانجی عملکرد کیفیت در شرکت های تولیدی استان گیلان

تغییرات فرآیند زنجیره تأمین فعال در بخش فناوری اطلاعات بر نتایج فرآیند و کار در شرکت پتروشیمی ایلام

پیاده سازی نظام چهار مرحله ای مدیریت دانش بر  کارکنان شعب بانک ملی شرق فارس

پذیرش تکنولوژی بر تمایل مستمر به استفاده از سیستم نوبت گیری الکترونیکی با توجه به میانجی کیفیت ارتباطات

بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران

 بازارگرایی بر عملکرد برند با توجه به برند گرایی  (مطالعه موردی شرکت های تولیدی شهرک صنعتی رشت)

ارتقای مهارت های مدیریت منابع انسانی بر سرمایه انسانی با میانجی گری مدیریت استعداد (مطالعه موردی پارک علم و فناوری گیلان)

ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت سیرجان)

ابعاد فناوری خویش خدمت بر تداوم استفاده از فناوری با توجه به ارزش مشتری و آمادگی پذیرش در مشتریان شعب بانک تجارت شهر رشت

ابعاد روش­های یادگیری استراتژیک بر تعهّد کارمندان برای شرکت­های تجاری  کوچک و متوسّط استان گیلان

پیش ­بینی رفتار خرید مصرف­کننده براساس سبک زندگی با دو رویکرد روانشناسی و جامعه شناسی

پیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین(مطالعه موردی کاربران شهر کرمانشاه

مبنای بنیادی حسابرسی در شرکت های سرمایه گذار مدار ایران

تعیین افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در بانک ملی ایران

تعیین رابطه میان هوش فرهنگی و استراتژی مدیریت تعارض

تعیین بازاریابی داخلی و رضایت مشتری در شرکت­های پخش دارویی

تعیین درماندگی مالی بر میزان مدیریت سود، در شرکت های پذیرفته شده در بورس

تعیین اولویت و رتبه بندی ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک‌های خصوصی و نیمه خصوصی

تدوین نقشه استراتژی جهاد دانشگاهی استان سمنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی

تدوین مدل مدیریت منابع‌انسانی مشتری‌مدارانه

تدوین ماتریس SWOT با تکیه بر مدل های FMEA و SMEA در بانک ها

تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی

تخمین تابع تقاضای بیمه درمان  مکمل در استان های منتخب

تحلیل  شرکتهای بیمه خصوصی کشور

تعهد سازمانی معلمان تربیت بدنی

تجزیه و تحلیل ارتباط پویای میان سرمایه گذاری، درآمد و سود سهام پرداختی

وابستگی شغلی کارکنان زندان‌های استان گیلان با تأکید بر رهبری تحول‌گرا

کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری

ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یك مدل علّی

تعهد سازمانی با تاکید بر شبکه سازی در شرکت آب و فاضلاب شهر رشت

نظام آراستگی بر عملکرد کارکنان

سرمایه روانشناختی و سرمایه اجتماعی بر  عملکرد کارکنان

تاثیرسرمایه فکری،نوآوری واستراتژی سازمانی بر عملکرد مالی

ویژگی های اجتماعی- جمعیتی کارکنان نظام بانکی بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان

هوش هیجانی بر عملكرد شغلی كاركنان از طریق رفتار سیاسی در شرکت گاز

هوش هیجانی بر تفکر استراتژیک در شرکت مهندسی صنعتی فهامه

هوش تجاری بر عملکرد بازرگانی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری

منابع و قابلیت‌ها در تحقق استراتژی‌های بازاریابی محیطی هتل در اصفهان

میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک

مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند

مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده

مدیریت ریسک اعتباری بر عدم ایجاد مطالبات در بانک ها

 مدیریت دانش بر عملکرد سازمان­های خصوصی

مدیریت استعداد بر جانشین پروری  و شایسته سالاری در بین کارکنان

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران

مخارج دولت بر رشد بهره­وری کل عوامل تولید بخش کشاورزی ایران

گرایش کارآفرینانه بر میزان صادرات با توجه به نوآوری و یادگیری سازمانی

قابلیت‌های‌ سیستم‌های اطلاعاتی زنجیره تأمین بر کسب مزیت رقابتی

فناوری اطلاعات بر ارائه خدمات در شهرداری كاشان

فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط

سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی

ریسک و ارزش شرکت بر میزان افشای اختیاری  در شرکتهای پذیرفته شده در بورس

رهبری تحول‏آفرین بر بهبود مزیت رقابتی شرکت همراه اول

جو اخلاقی سازمانی بر نتایج حاصل از اقدامات مدیریت دانش در دانشگاه های گیلان 

توانمندی در اجرای ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری مدیریت کیفیت بر عملکردنواوری

تمرکزمالکیت بر رفتار ریسک پذیری بانک ها و موسسات مالی

تنبیهات انضباطی اعمال شده بر کاهش تخلفات کارکنان

تغییرات فرآیند زنجیره تأمین فعال در بخش فناوری اطلاعات بر نتایج فرآیند و کار

تسهیلات بانک رفاه بر اشتغال بخش صنعت در استان گیلان طی 5 سال

تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان

پیاده سازی نظام چهار مرحله ای مدیریت دانش بر  کارکنان شعب بانک ملی

پذیرش تکنولوژی بر تمایل مستمر به استفاده از سیستم نوبت گیری الکترونیکی

پایا ن نامه بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران

بازارگرایی بر عملکرد برند با توجه به برند گرایی

ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری

ارتقای مهارت های مدیریت منابع انسانی بر سرمایه انسانی با میانجی گری مدیریت استعداد

ابعاد فناوری خویش خدمت بر تداوم استفاده از فناوری با توجه به ارزش مشتری

ابعاد روش­های یادگیری استراتژیک بر تعهّد کارمندان برای شرکت­های تجاری

ابعاد بسته بندی بر تصمیم خرید

پیش­ بینی رفتار خرید مصرف ­کننده براساس سبک زندگی با رویکرد روانشناسی و جامعه شناسی

پیش بینی رفتار مصرف کننده برای پذیرش تجارت از طریق شبکه های آنلاین

شناخت مدیریت نقدی،مدیریت مطالبات و مدیریت موجودی بر عملکرد شرکت ها

 مدیریت مولفه­ های ریسک و مدیریت بهره وری در بانک

 کیفیت ارائه خدمات برون‌سپاری مالیات بر درآمد مشاغل خودرو دفاتر پیشخوان دولت

  نسبی گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

  شعب بانک رفاه استان گیلان با بهره گرفتن از روش تحلیل پوششی داده ها

 فرضیه بازار کار در بورس اوراق بهادار تهران(1391-1380)

بهینه سازی سیستم تدارکات بر اساس BSC  در شرکت پاکشو

طراحی وشاخص های موثربرعملکردشعب بانک صادرات گیلان

 عملکرد نمایندگی های بیمه ایران استان گیلان با بهره گرفتن از تکنیک تحلیل پوششی داده ها

 عملکرد گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر

 عملکرد شعب بانک پارسیان استان گیلان با بهره گرفتن از تکنیک‌های غیرپارامتری

 عملکرد سازمان های حوزه حمل و نقل شهرداری رشت

مطالبات شركت گاز استان گیلان

روابط بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی در شرکت­های پخش دارویی

 مهارتهای تصمیم‌گیری با خشنودی شغلی و بهره‌وری کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز

دانلود پایان نامه:مدیریت ریسک در اقتصاد

تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: فروشگاه‏های لوازم خانگی ال جی و سونی در همدان)

 رابطه فرسودگی شغلی کارکنان با رفتار ضد شهروندی سازمانی شعب بانک توسعه تعاون استان همدان

 رابطه سکوت سازمانی و سلامت سازمانی (مطالعه موردی : شرکت آب منطقه ای استان همدان)