روش هدف دار شماره ۱ بازاریابی چیه؟


 

روش هدف دار شماره ۱ بازاریابی

در این نوشته روش هدف دار شماره ۱ بازاریابی به شکل سئوال و جواب مطرح می شه.  سئوال و جواب در اول مطرح می شودو بعد توضیح داده می شه:

سئوال: وقتی به مخاطبین کم تعدادی خدمات مشاوره عرضه می کنین روش هدف دار شماره ۱ بازاریابی چیه؟

جواب: مشتری تون. بازاریابی واقعا خوب با مشتری تون شروع  می شه و پایان میگیره.

بازاریابی

واسه جواب راست به سئوال، وقتی خدمات مشاوره (یا هر محصول یا خدماتی مربوط به اون موضوع) رو به مخاطبین کم تعدادی(یا هر مخاطبی) عرضه می کنیم، روش هدف دار شماره یه بازار دونستن نیازها و خواسته های مشتری تونه.

واسه آگاهی درست از چگونگی فروش به مشتریان تون، باید اونا رو فرای چیزی که می ببینن، بررسی کنین. باید طبق دو بعد اونا رو درک کنین: نیازها، و خواسته های شون.

نیازای شون

متوجه باشین مشتریان تون از خدمات مشاوره واقعا به چه چیز نیاز دارن. کشف کنین چیجوری از پس کارشون بر میان و واسه کمک به پربارتر کردن اون چه کاری می تونین انجام به این.

از دید رقابتای شون به کارتون نگاه کنین، نه از دیدگاه خودتون. در این صورت عمیق تر اونا به کار اونا می پردلزید، چون اونا می فهمن در جهت تحقق اهداف شون، به نفع اونا عمل می کنین، نه به نفع خودتون. متوجه می شن کارشون رو درک می کنین و به اونا کمک می کنین کارکرد بهتری داشته باشن.

چیزی به اونا نفروشید. عوضش، واسه کمک به اونا درکشون کنین.

خواسته های شون

وقتی فقط به نیازای مشتریان تون به این، کمی دچار مشکل میشین: رقبای شما می کنن.

به خاطر همین باید مشتریان تون رو بهتر از بقیه بشناسین. نباید فقط نیازای شون رو مورد توجه بذارین بلکه باید خواسته های شون رو هم درک کنین.

با انجام این کار، به سطح و رابطه عاطفی تری با اونا می رسین( اون طرف اون چه رقبایتان انجام میده). تحقق خواسته هاشون به شما کمک می کنه رابطه عاطفی برقرار کنین که بالاتر از وظیفه کاری شونه و به شکل رابطه معنی دارتری واسه اونا کرد پیدا میکنه.

مشتریان تون واقعا تلاش دارن چه کاری بکنن؟ رسیدن به معروفیت؟ تصور رهبری در صنعت تون؟ اضافه حقوق تا بتونن کنار دریا خونه ای بخرن؟ خونه ای در کارائیب؟

یاد بگیرین انگیزه دهنده و محرک اونا در زندگی شون چیه و در رسیدن به اون کمک شون کنین. به من اعتماد کنین، بیشتر از هر مشاور دیگری به اونا خدمات خواهید فروخت –و رابطه عمیقی با اونا برقرار می کنین که بالاتر از فراز و نشیبای هرساله کار و کاسبی هستش.

، مجبور نیستین حتما چیزی”بفروشین”، که باید روش هدف دار بازاریابی شماره یه شما باشه.


ترجمه: تحریریه سایت کار و کاسبی بازده

نویسنده: جیم جوزف

منبع: آنترپرینر

روش هدف دار شماره ۱ بازاریابی


نوشته های در رابطه

 

۱۰۰ روش رایگان واسه بازاریابی کار و کاسبی اینترنتی که معرکه ان…

 

۷ روش هدف دار خروج از کار و کاسبیای کوچیک…

 

۱۲ قدم واسه شروع یه کار و کاسبی پرسود…

 

۱۵ قدم واسه راه اندازی شرکت دارویی…

 

امتیازات بازاریابی اینترنتی: ۱۰ فایده بازاریابی اینترنتی که با…

 

۲۰ سود ترین ایده کار و کاسبیای مربوط به تبلیغات و بازاریابی…

 

۳۰ کشور دنیا که واحد پول رسمی ندارن…

 

اصول چانه زنی: ۱۰ روش تخفیف گرفتن که واقعا جواب میده!…

 

مشاور کار و کاسبی: ۵۰ پیشنهاد واسه شروع کار و کاسبی خودتون…

 

ویژگیای کارآفرینی: ۱۲ نکته ساده واسه تبدیل شدن به یه کارآف…

 

رسیدن به  از فیسبوک: ۱۷ راه تند واسه پولدار شدن از راه فیس…

 

۱۴ آسانترین راه میلیاردر شدن در ۲۰۱۸…